BMWPower Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Da har jeg fått noen kjekke pakker i posten KW variant 2 coiloversett fra senk.no. Meget bra service her og raske leverings tid fra tyskland. Ca 2 uker. Dette skal bli kjekkt å montere Har også fått div små ting fra Koed, bla senkefjører pluss senkeskåler til E39`n. Må ha den også litt ned på jorda. Så fikk jeg også en stor pakke fra gymgrossisten.com. Absoult å anbefale for de som trener, gode priser og veldig rask service. Men over til bil, her er et bilde av E39`n. Kommer bilder av colioversettet også. Hiver ut noen før og etter senk bilder både for E34`n og E39`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Du har pen E39 og ja Sommerfelger du har til denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hadde noen 17" Rondell, men de er nå solgt og jeg er på leit etter nye. Vil ha 19" RH felger, men har jo noen 18" BBS RX felger liggende jeg kan bruke om jeg ikke får tak i noe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Pen E39 ja. gleder meg til å se bilder av E34 med ny senk! du må slippe den helt ned på marka bare så man får se hvordan det kunne blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehe, den skal ganske langt ned ja.. Se om jeg får tak i en bunnpanne beskytelse, ellers vet jeg ikke om jeg tør kjøre med den alt for lav... Får senke den max ned å ta noen bilder, så heve den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Med go innsats i helgen har jeg fått montert senkesett både på min E39 touring og naboen sin E39 sedan. Så da er begge litt nærmere bakken. Gikk for FK sitt 40/20 sett pluss senkeskåler. Så det blir vel i teorien 50/20, Meget fornøyd med resultatet, skal få lagt ut noen bilder. Her er et bilde av pakken til M5`n. Beklager dårlig bildekvalitet. 5 megapixel my ass... HTC Touch HD er ikke å anbefale på kamera fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hvis du vurderer salg så send meg en PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Touch HD mangler vel blitz? må du få KW settet på M5'en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Den mangler blitz ja, møkka kamera. Det bildet jeg la ut ble tatt i garasjen i fullt dagslys... Hadde N95 før, MYE bedre kamera og video. Angrer på jeg bestillte den J*¤%& HTC driten. KW settet kommer på, men ikke med d fysste. Ingen hast, er jo lenge til vår og tørre veier uansett Har masse annet som skal gjøres med bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 bare å kjøpe en iPod Touch, og en skikkelig kameratelefon på siden. er vel en stund til det blir tørt ja.. håper jaggu det blir det tidlig. for om jeg skal ned å hente felga i begynnelsen av april blir det kjipt å bare ha dem i baksetet hele veien oppover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 I begynnelsen av April BØR det være pluss grader ja Ellers blir jeg veldig skuffa... Om det er sol er vel en annen ting,hehe... Fikk tilbud om å bytte den i en 2001 mod E39 M5 idag, må si d frister litt Skulle få 200 for min i innbytte pris. Men får se hva som skjer, er nå blitt ganske "gla" i den gammle E34`n Tror den hadde blitt frisk med litt puste hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 hehe. E39 M5 er en nydelig bil. ingen tvil om det, men vil tro det blir en god penge mellom uansett om du får 200k for din? du har jo 6'er og god plass til turbo, så da er det jo ingenting å spekulere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Da har jeg sagt i fra meg E39`n og skal bestille inn div. til E34`n istedet Klarte ikke helt gi slipp på go bilen, er blitt ganske fornøyd med den. Da blir det E34 denne sesongen også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Det var nå bra, synes bilen er rålekker. Tror foresten jeg så deg på hydro for 2-3 uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 På Hydro Karmøy?? Der er det såfall noen år siden jeg har vært hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå