leif harald Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 På Hydro Karmøy?? Der er det såfall noen år siden jeg har vært hehe... Å? synes jeg så deg komme opp på akslerasjonsfelte ut derfra med en en/ei i passaskjersete. Da var det nokk en annen M5, var hertfall lik din me samme farge på skjørter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Da må det vær en annen M5, min har stått i garasjen siden tidlig i høst. Bruker jo ikke go bilen om vinteren Gleder meg til tørre veier og vår/sommer, så jeg kan bruke den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Da må det vær en annen M5, min har stått i garasjen siden tidlig i høst.Bruker jo ikke go bilen om vinteren Gleder meg til tørre veier og vår/sommer, så jeg kan bruke den igjen. aaa, okda. var nokk en annen da. Ja det blir bra med sommer, og tørre veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Nyyydelig M5 du har der! Og ja, den ser enda bedre ut i virkeligheten. Fikk studert den en del på våler i september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Har sitt denna i aksjon, NYDELEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Kunne tenkt meg sett denne i sommer jeg og Skal vel på treff BMWPower?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Takker, Våler var en veldig bra helg Selv om den ikke er så pen med 17" bane felger. Kjørte ( veldig forsiktig ) på banen med Schmidt felgene på søndagen, kun familiekøring. Var så fyllesyk at jeg ikke gadd å legge om Klar jeg skal på treff denne sesongen, gleder meg i hel til å få prøvt den på banen med nye modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 sattan for en fin bil! hehe gi beskjed om du har tenkt å selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Hehe, kjekkt å vite at det ikke blir noe problem å selge den da den tid kommer Men blir ikke salg med d første, har heller så smått begynne å tenke på å gi den llitt pustehjelp Har fått tak i en ekstra motor jeg kan begynne å bygge på. Kan bli gøy med noe ekstra hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Det fortener denne Hvor mye har du tenkt hente ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Hehe, kjekkt å vite at det ikke blir noe problem å selge den da den tid kommer Men blir ikke salg med d første, har heller så smått begynne å tenke på å gi den llitt pustehjelp Har fått tak i en ekstra motor jeg kan begynne å bygge på. Kan bli gøy med noe ekstra hk ny motor ja, så da kan du få en jobb av meg, hive din "gamle" motor i e30en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Du bor vel ikke på hordnes når du er i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Å fy fa*n for en grom e34 M5 Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det fortener denne Hvor mye har du tenkt hente ut da? Syns også an fortjene litt ekstra hk, men blir ikkje noe 1000hk prosjekt. Satser på ein 450-500hk til å begynne med hvis det blir aktuellt. Det som er viktig for meg er at det er holdtbart og et "tryggt" bygg som kan brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hehe, kjekkt å vite at det ikke blir noe problem å selge den da den tid kommer Men blir ikke salg med d første, har heller så smått begynne å tenke på å gi den llitt pustehjelp Har fått tak i en ekstra motor jeg kan begynne å bygge på. Kan bli gøy med noe ekstra hk ny motor ja, så da kan du få en jobb av meg, hive din "gamle" motor i e30en min Den ska selgast etter den andre motoren blir montert ja, bara å kjøpa an d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå