BMWPower Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Du bor vel ikke på hordnes når du er i Bergen? Nope, bor i Steinsviken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Hehe, kjekkt å vite at det ikke blir noe problem å selge den da den tid kommer Men blir ikke salg med d første, har heller så smått begynne å tenke på å gi den llitt pustehjelp Har fått tak i en ekstra motor jeg kan begynne å bygge på. Kan bli gøy med noe ekstra hk ny motor ja, så da kan du få en jobb av meg, hive din "gamle" motor i e30en min Den ska selgast etter den andre motoren blir montert ja, bara å kjøpa an d Nicenice Trenge nye motor itte sommaren, jedna då d ska bytta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Puler i sjela denne gitt. Håper a se den live på treff i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Eikje Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Har du sveist rust i vinter da? Så det bobbla som faen rundt tanklokk... Trodde denne var strøken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hehe.. Morsommt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrosys Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 nydelige felger og ikke minst nydelig bil. Ble inspirert av frontlyktene så kjøpte meg et sett selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Ja lyktene er et must Prikken over i`en er om du setter i et xenonkitt i dem. Jeg har 4300k i kjørelys og fjernlys, fungerer meget bra. 4300k er nærmest org, føler 6000k og oppover blir litt for lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Eikje Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hehe? Har du sveist rust elle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hehe? Har du sveist rust elle? Det som var av rust er tatt ja, dette ble gjort når bilen ble bygget om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Hehe, kjekkt å vite at det ikke blir noe problem å selge den da den tid kommer Men blir ikke salg med d første, har heller så smått begynne å tenke på å gi den llitt pustehjelp Har fått tak i en ekstra motor jeg kan begynne å bygge på. Kan bli gøy med noe ekstra hk ny motor ja, så da kan du få en jobb av meg, hive din "gamle" motor i e30en min Den ska selgast etter den andre motoren blir montert ja, bara å kjøpa an d Nicenice Trenge nye motor itte sommaren, jedna då d ska bytta? Jeg har kjøpt en ekstra 3,6l som det skal etter planen bygges turbo på. Men om den blir ferdig i år vett jeg ikke. Satser vel heller på å ha den klar til 2010 sesongen. Blir dyrt å kjøpe inn alt på en gang. Men nå har jeg motoren og sannsynligvis stempler, råder og arp bolter. Så er nå litt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Wow, hvor får du taki motor sånn plutselig da? jeg også trenger skikkeig motor til 2010 så det passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Wow, hvor får du taki motor sånn plutselig da? jeg også trenger skikkeig motor til 2010 så det passer bra Det er ikke noe stress å få tak i sånn motor! Tilogmed jeg får tak i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Wow, hvor får du taki motor sånn plutselig da? jeg også trenger skikkeig motor til 2010 så det passer bra Det er ikke noe stress å få tak i sånn motor! Tilogmed jeg får tak i det! skaff en til meg også da, var det ikke en kompiss av deg som hadda da spiritus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 S38B36 turbo, skyte jo godt i fra det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 S38B38 turbo er bra ja!! Blir mye hester bare av en fis i innsuget=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå