B3KK15 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Du har verdens peneste bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Du har verdens peneste bil Danke Ååånai, ikke min lengre nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Var kanskje å ta litt hardt i, men et bra eksempel av en E34 er det hehe.. Thunegutt: Kjedlig for deg å ha eid den men aldri brukt den Og den ble jo ikke levert med felger, coilovers eller div nye deler Men kan godt bytte den i M3`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Du har verdens peneste bil Danke Ååånai, ikke min lengre nå... Thunegutt, du som har m3en med m5 motor? sleng ut en post med litt bilder osv da. Synes du er sløv å møte på treff Sett den en gang tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Du har verdens peneste bil Danke Ååånai, ikke min lengre nå... Thunegutt, du som har m3en med m5 motor? sleng ut en post med litt bilder osv da. Synes du er sløv å møte på treff Sett den en gang tror jeg det stemmer. men jeg pleier jo være på treffene her i distriket, så lenge jeg er hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Du har verdens peneste bil Danke Ååånai, ikke min lengre nå... Thunegutt, du som har m3en med m5 motor? sleng ut en post med litt bilder osv da. Synes du er sløv å møte på treff Sett den en gang tror jeg det stemmer. men jeg pleier jo være på treffene her i distriket, så lenge jeg er hjemme da okda, ja har sett deg 2 ganger nor du har stått med Tore, eneste da tror jeg. er det noen plass på nette jeg kan se på bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 har du greid å få vekk den nivåreg feilmld etter du monterte coiloversene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 har du greid å få vekk den nivåreg feilmld etter du monterte coiloversene? Nei Det må jeg finne eg løsning på, er så irreterende me sånne ting. Fekk du din vekk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Får hive ut et lite bilde av Thunegutt sin M3 med S38B38 (som hører til M5`n min ) motor jeg da, en liten teaser Dette er en MEGET gjennomført bil. De som har sett denne vett hva jeg snakker om. Kler godt Schmidt felger denne også.. Er vel litt hans feil at jeg valgte Schmidt på M5`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 digger den m3'n der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Fin M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 har du greid å få vekk den nivåreg feilmld etter du monterte coiloversene? Nei Det må jeg finne eg løsning på, er så irreterende me sånne ting. Fekk du din vekk igjen? nei sliter med å finne ut av det. vet han anders lien på forumet her holder på og leite etter løsning, får se ka han finner ut av. blir gal av den gong lyden og at det blinker og styrer på der i instrumentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Du bor vel ikke på hordnes når du er i Bergen? Nope, bor i Steinsviken Da er den en nesten identisk bil på hordnes, med mindre du har en kompis der ute eller noe. Har sett den der et par ganger, mener den har schmidt felger også Skal dog ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Nydelig..Har sagt det før og sier det igjen..Er nok perfekt no med det nye senkesette tenker eg..Såg ganske fet ut i garasjen der no!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 mye grombaljer borte på vestlandet ser jeg. kanskje jeg er såpass heldig at jeg får sett en par av dem når jeg henter hjula mine. når får du ut skikkelige bilder E34'en med nysenken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå