S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Nå kan du angre Leif Harald! neida, men jeg tror nok det blir bra. photoshoppa BMWPower's bil litt, for å få et inntrykk av bilen med sort senter og mørk farge på bil, og jeg tror det blir bra. men hadde du gidda en dag og tatt et bilde eller to på skrå/rett bakfra, slik at man ser hvor lang ut i hjulbuen hjula er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Nå kan du angre Leif Harald! neida, men jeg tror nok det blir bra. photoshoppa BMWPower's bil litt, for å få et inntrykk av bilen med sort senter og mørk farge på bil, og jeg tror det blir bra. men hadde du gidda en dag og tatt et bilde eller to på skrå/rett bakfra, slik at man ser hvor lang ut i hjulbuen hjula er? På en bil? jeg har solgt bilen de sto på. Skal du lakke senteret eller? Men ja, jeg kan ta et bilde etter ønske. nor vil du komme å hente de? etter påske eller? Jeg reiser rett før påsken og kommer hjem i slutten av påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 beklager, den meldinga ble skrevet litt for kjapt. mente å spørre BMWPower om han kunne ta et par bilder, såpass at jeg ser hvordan det blir med det "spaceroppsettet" han har. kommer så kjapt som mulig. reiser hjem om ei uke, kontakter deg ved hjemkomst, så finner vi ut hvordan det passer. ang. senter skal jeg først se hvordan det blir med den fargen som er nå, men jeg funderer litt på sort senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 beklager, den meldinga ble skrevet litt for kjapt. mente å spørre BMWPower om han kunne ta et par bilder, såpass at jeg ser hvordan det blir med det "spaceroppsettet" han har. kommer så kjapt som mulig. reiser hjem om ei uke, kontakter deg ved hjemkomst, så finner vi ut hvordan det passer. ang. senter skal jeg først se hvordan det blir med den fargen som er nå, men jeg funderer litt på sort senter. Jepp, den er grei. Hadde vert kult med svart senter, vurderte selv og bytte farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Du må hive ut det bildet du photoshoppa Tenkte også på svart senter en stund, men valgte samme farge som sideskjørtene tilslutt.. Kan se om jeg får tatt noen bilder til deg. Hadde den ute i går og ga den en god vask, var jo sol og litt vår følelse i luften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Likte senken Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 hehe, det er lettere sagt enn gjort å få lastet opp noe som helst her ombord. nettet er så treigt at jeg får ikke opp bimmers sitt bildeprogram når jeg skal laste de opp. men skal se om jeg får til noe etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Det bre utrolig nice med disse felgene. En av de fineste e34 jeg har sett det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 har du sett, jeg fikk ihvertfall opp ett bilde, dog med litt redusert kvalitet. her har jeg og satt skjørtfargen til sort (da jeg ikke har M5. ) ble ikke så kjempebra, men man får ihvertfall et inntrykk av hvordan det kunne blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Syns det ble knall tøft med mørkt senter jeg Åsså gjør det felgene mer spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Se her ja... Hmm.. Men nå var jo alt ganske svart, lagt et bilde kun med felgene svarte. Blir sikkert litt anderledes.. Men det var ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 her har du ett annet jeg prøvde meg på. kanskje litt mørkere enn originalfargen, men ikke like mørk som den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Pent rett og slett du må bare hive deg rundt når du kommer hjem og få hentet dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 felger SKAL være blanke svart senter eller svarte felger generelt passer bare til banefelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 hehe, er lei av blanke hjul.. så mine blir nok svarte etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå