BMWPower Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Kan diskuteres, syns det kan være bra med svart senter også jeg.. Men det kommer veldig an på felg og bil.. Thunegutt har jo veldig "A4" smak Fikk en kjekk pakke i posten igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 det der så ut som en trivelig pakke ja. hva slags turbo har du tenkt å bruke? kommer du til å gjøre noe med kammene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Har ikke kommet så langt i planleggingen enda, men det må jo bli litt størrelse på den Lyst å ha trykk fra min 3500 omdr. Toppen skal kun overhales og forbi org. inkl kammer, hvis jeg ikke kommer over noe kjekkt da hehe.. Klarer fint 600hk med org. topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 detta må være den ultimate e34(nesten) sorte nyrer, 3 eika ratt, preface speila og årntli motor så ern i boks. hehe:p har ikke bilder fra byggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 detta må være den ultimate e34(nesten)sorte nyrer, 3 eika ratt, preface speila og årntli motor så ern i boks. hehe:p har ikke bilder fra byggingen? det siste der kommer jo til neste sesong bilder har jeg fra ombyggingen. nesten glemt det heilt ut!! skal jeg mekke til et album BMWPower?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Hehe, tror nesten jeg har mer bilder enn deg Kan legge ut noen selv Ang. sorte nyrer så har jeg vurdert dette, men syns den er penere med blanke. Tøffere/hissigere med sorte, men litt mer "klasse" med blanke. Prefaclift speil? Nei fysj.. Har jo M5 3,8l speil Nytt ratt trengs ja,hehe.. Men så vanskelig å finne noe da det er org. airbag. Motor med POWER er på gang som du ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 litt mer klasse med blanke ja. men bilen din er jo skamrå, ikke classy:p og de speilene der passer ikke så bra til de bilene som kom før e36 syns jeg, bryter litt med de "skarpe" linjene. hadde org. preface speil på min 93' 3.8, sikkert en tysker med samme oppfatning som meg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Detta rattet tenkte jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Detta rattet tenkte jeg på Nain nain!! Dette rattet passer jo vertfall ikke... Har jo dette i den gamle slittne 318 min. M Tech 2 som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 syns det er nice jeg, kanskje fordi jeg er blitt så vandt til det:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Syns ikke det 3 eika rattet er noe spes. fint, M-Tech 2 er nice men uten airbag. Kunne tenkt meg M rattet som står i E39, men det passer ikke litt engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Da har jeg fått valsa alle hjulbuene, en fordel siden den ble en del lavere med KW settet. Ikke valset mye utenom å brette inn kanten fremme og bak. Håper klaringen blir bedre til bakfelgene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Da var sommerfelger til E39`n også i boks gitt Ble noen vanlige Hartge replika i 8,5 & 9,5 x 19". Hadde tenkt å legge om i helga, men nå snør det faen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 "Snøen" forsvinner fort Har du valse eller? mulig å lånt/leigt den en gang etter sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 forbanna snø. begynner neste å se litt mørkt på å kjøre nedover i slutten av påska med sommerhjul. men håper at det vil la seg gjøre. har du testa hjula på E34'n etter valsinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå