BMWPower Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Gleder meg til du og noen andre grombiler skal lufte dere til farjekaien i skudeneshavn en fin sommer dag jeg Gleder meg også til sommer og sol, en tur til Skuddnes er aldri feil. Pleier alltid ta en tur med bilen på Skudefestivalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Gikk til innkjøp av powerflex foringer til hele bilen i går ( de som skaffes til E34 ). Har jo så gode priser på GS for tiden Fikk også skiftet bremser. Så med nytt understell, nye foringer og nye bremser bør bilen bli fin og fast å kjøre, gleder meg til å prøve den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 blir BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Nice. Begynner og bli en stk STRØKEN bil det der nå gitt. aa skudefestivalen er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Var ute og kjørte litt igår og idag, må si det var stor forskjell nå ja Greit det kosta litt med KW V2, men nå var den fast og fin å kjøre. Ikke fullt så deilig å kjøre på brostein i Bergen sentrum da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Var ute og kjørte litt igår og idag, må si det var stor forskjell nå ja Greit det kosta litt med KW V2, men nå var den fast og fin å kjøre. Ikke fullt så deilig å kjøre på brostein i Bergen sentrum da 1gir og sneglefart som gjelder på brostein i bergen hvertfall. og masse humper og faenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Gikk til innkjøp av powerflex foringer til hele bilen i går ( de som skaffes til E34 ).Har jo så gode priser på GS for tiden Fikk også skiftet bremser. Hvor mye måtte du betale for alle foringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Var ute og kjørte litt igår og idag, må si det var stor forskjell nå ja Greit det kosta litt med KW V2, men nå var den fast og fin å kjøre. Ikke fullt så deilig å kjøre på brostein i Bergen sentrum da 1gir og sneglefart som gjelder på brostein i bergen hvertfall. og masse humper og faenskap. Prøver å unngå kjøre så mye i sentrum, men er litt kos av å til når det det nærmer seg sommer og det er mye pent å se på "down town" Bergen Veldig fornøyde alle de som ligger bak meg i køen når jeg kjører i 20km/t over brostein og faenskap Men det får bare bli sånn, jeg ofrer ikke felger og bil pga å være høflig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Gikk til innkjøp av powerflex foringer til hele bilen i går ( de som skaffes til E34 ).Har jo så gode priser på GS for tiden Fikk også skiftet bremser. Hvor mye måtte du betale for alle foringene? Tror det kom på ca 2 høvdinger, men da hadde jeg traversforingene fra før. Så rundt 2500kr vil alt komme på tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Legger ut litt bilder av bilen din fra streetmeet sartorsenter hvist det er greit Fy Faen den bilen din er pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Se her ja, alltid kjekkt med bra bilder Har du flere også kan du godt sende dem til meg på PM. Var et bra treff, mye biler og pent vær. Deiligt at det går mot sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da hadde vi i BMWCCN avd. Hordaland en liten mekkekveld igår. Alltid kjekkt med litt god mat å preike bil Fant ut at "koppen" øverst på den ene støttdemperen bak hadde løsnet i gummien Så idag ble det kjøpt inn 2 nye "kopper". Litt irriterende at jeg vurderte å skifte disse da jeg monterte coilovers, men gjorde det ikke fordi såg jo ganske bra ut. Men men.. Moralen her, det lønner seg ikke å prøve å spare Anyways, noe bilder fra igår... Viktig å være tidlig ute å rekrutere nye BMW tilhengere hehe... Ikke bare bare å ha en lav bil, ble litt for lav etter jeg stillte coiloversene ganske lavt ned. Var ikke tjangs å komme oppå den bukken såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Kraftige bilder mekka dokker på jæger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Mere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Kraftige bilder mekka dokker på jæger?? Nei, var hos Bilrepratøren på Sotra. Var veldig bra treff, kjekke folk og kjekke biler Imorgen er det Eikås, årets første "bane" treff Skal blir morsommt å se hvordan den oppfører seg på banen med KW 2 settet, iforhold til ifjor med EDC. Hadde vært fint med en til pokal på hyllen hehe.. Sliter vel uansett mot alle E30`ene på en slik liten bane da, men men.. Lov å håpe... @Hafsmo: Har ikke så mye flere bilder, men skal legge ut bilder etter treffet vi skal ha imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå