BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Han er veldig dyktig å lakkere, har også lakkert deler av bilen før. Så jeg tror det vil gå veldig bra Er spennt på og hente den neste uke, trist å være uten den når sesongen er begynnt. Heldigvis er det styggt vær for tiden, er lettere å være uten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Tenkte jeg kunne legge ut noe bilder av garasjeprosjektet mitt. Er ikke store garasjen jeg har der jeg bor, men gjør det beste av det vi har Garasjen er av betong, som var full av porer og ikke noe pen. Som det går an å se her, ikke pent... Da var løsningen å ha på fiberpuss som gjevnet ut veggene. Godt med en nabo som er murer Vegg til venstre ferdig behandlet, vegg til høyre ubehandlet. Etter vi var ferdig å glatte ut veggene og male, så var d igang med å legge fliser Igjen, veeeldig greit med en kjekk nabo Syns resultatet ble ganske brukbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Se der ja, sånn skal en garasje se ut Brukte du no spesiell flis med tanke på mekking og slikt eller bare vanlig flis da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 det der så jaggu kjekt ut. tror jeg må kjøpe meg hus med garasje snart.. skal du ha ett pledd der inne du kan ha m5'en på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 VX20325.... Ifølge datamaskinen min på toppen av skuldrene mine, så er eller var det en E30 cab, lilla og med rødt skinninteriør??? Kanonfin garasje det ble, nå som du kan det så godt - hva med å komme hjem til meg og legge fliser hos meg? Husk å kjør på med lysamaturer, slik at du får godt lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Se der ja, sånn skal en garasje se ut Brukte du no spesiell flis med tanke på mekking og slikt eller bare vanlig flis da? Brukte biltema sine garasjefliser, go pris og fliser beregnet for høy slitasje. Blir ikke så mye "heavy" mekking i denne garasjen, ville bare ha et litt penere rom til gobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 det der så jaggu kjekt ut. tror jeg må kjøpe meg hus med garasje snart.. skal du ha ett pledd der inne du kan ha m5'en på? Hadde pledd før faktisk Nå skal den bare stå og kose seg på flisene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 VX20325.... Ifølge datamaskinen min på toppen av skuldrene mine, så er eller var det en E30 cab, lilla og med rødt skinninteriør??? Kanonfin garasje det ble, nå som du kan det så godt - hva med å komme hjem til meg og legge fliser hos meg? Husk å kjør på med lysamaturer, slik at du får godt lys... Hehe, stemmer det.. Er god på de skiltnr. du farr Den fikk heldigvis sort skinn etter en stund. Det røde har en jeg kjenner liggende enda. Filser kan vi fikse hvis du supplerer med Hansa drikkevarer imens jeg jobber Har kun 1 amatur nå, skal få 2 eller 3 til. Prosjektoren som henger i taket gir jo litt ekstra lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Måtte jo pynte litt på veggene, så hva er vel mer vakkert å ha på veggen enn noen fine felger Hadde uten tvil hatt de på veggen i stua men fruen ikke fullt så enig der,hehe.. Glemmte skrive at jeg har også montert prosjektor i taket og lerret på garasjeporten. Du ser den såvidt øverst i bildet. Sjef å spille bilspill på 3 X 2 m skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Flott garasje du har fått deg nå Hvor har du kjøpt det parkerings skiltet? Vil ha et slikt jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Dette var kult Og de felgene dine er helt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Flott garasje du har fått deg nå Hvor har du kjøpt det parkerings skiltet? Vil ha et slikt jeg å Du det kjøpte jeg i San Francisco sist jeg var der Men slike skilt selges nå i div. nettbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Drit kult Gleder meg så enormt til jeg skal lage meg garasje! Er det i bergen dette her? Gromt med prosjektor i garasjen Sier bare 4 ord: Gran Turismo, M5, Nuerburing og hansa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Drit kult Gleder meg så enormt til jeg skal lage meg garasje! Er det i bergen dette her?Gromt med prosjektor i garasjen Sier bare 4 ord: Gran Turismo, M5, Nuerburing og hansa Er i Bergen ja, bare ta turen hvis du er her oppe. Kan vi spille og preike bil 4 ord ja, jeg har noe til: PLAYSEAT RACING STOL SORT, LOGITECH G25 RACING RATT & DTS Sound. Da er vi der tenkter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå