BMWPower Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Me like Ja de gjorde seg som veggpynt. Nesten som jeg må kjøpe ett sett til kun for å ha på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Liten oppdate... Veldig fornøyd med utført arbeid. Håper lakken blir like bra Den andre bilen får under tvil lov å bruke garasjen imens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Drit kult Gleder meg så enormt til jeg skal lage meg garasje! Er det i bergen dette her?Gromt med prosjektor i garasjen Sier bare 4 ord: Gran Turismo, M5, Nuerburing og hansa Er i Bergen ja, bare ta turen hvis du er her oppe. Kan vi spille og preike bil 4 ord ja, jeg har noe til: PLAYSEAT RACING STOL SORT, LOGITECH G25 RACING RATT & DTS Sound. Da er vi der tenkter jeg Ok, du vinner Ja, jeg skulle hatt meg en tur! Men nå er jeg på jobb i 4uker Friturene bare fyker avgårde!! Skal du til Ruudskogen 6-7.juni eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 4 uker, det var lenge... Ja har tenkt meg til Rudskogen, er alltid bra det treffet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Tid for en lite oppdatering, det nærmer seg ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 oh yes blir som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Tid for en lite oppdatering, det nærmer seg ferdig Yes, og eg har sett den lakka før deg ikkje lenge før flisene i garasjen får seg ein ny venn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Yes, og eg har sett den lakka før deg ikkje lenge før flisene i garasjen får seg ein ny venn nå Hehe, jepp.. Du har vært flinke gutt å tatt godt vare på an for meg Snart ska an hjem t han far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 meget pen tralle men hva heter dei felgene som du har på m5`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Takk for det.. Schmidt PC line heter felgene, info på side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Flott bil! Kommer du på vårmøntringen i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Flott bil! Kommer du på vårmøntringen i Bergen? Kommer på vårmønstringen ja. Er så heldig å ha fått en av de 10 plassene BMWCCN avd. Hordaland disponerer Håper bare bilen er 100% klar til den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Flott bil! Kommer du på vårmøntringen i Bergen? Kommer på vårmønstringen ja. Er så heldig å ha fått en av de 10 plassene BMWCCN avd. Hordaland disponerer Håper bare bilen er 100% klar til den tid. Åååh... heldiggris! men velfortjent da Stiller min sikkert på "gjesteparkeringen" eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads_B Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Nydelig bil var det deg jeg møtte på e39 mot ålgård i dag? lignet fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 Nydelig bil var det deg jeg møtte på e39 mot ålgård i dag? lignet fælt Det håper jeg inderlig ikke, da bilen min stod forhåpentligvis hos lakkereren igår Update: Nå er bilen kommt hjem i garasjen igjen. Så da er det bare å montere div. små ting, vaske, polere og sette på Schmidt felgene igjen. Gleder meg til å få den klar og kjøre til Rudskogen 6-7 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå