S.Hafsmo Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 tar felgen enda borti skjermkanten, eller ble det borte etter valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 dekaltrimming hører hjemme på riskokere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 tar felgen enda borti skjermkanten, eller ble det borte etter valsing? Tar ikke borti nå nei, alt er som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 dekaltrimming hører hjemme på riskokere Aner jeg litt orginal politi tendenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Det ble veldig bra med de bremsene Hvilke bremser er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Det ble veldig bra med de bremsene Hvilke bremser er det? 4 stempla Brembo kalipere fra E32 750i og black diamond 330 skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Må si meg enig i at bilen din er så clean at klistremerkene bør ikke være der, men ble jævli bra med de kaliperene. Men som alt annet på bilen din så ser det jævli bra ut. Huff, har enda så jævli lyst på samme felger som deg. Blir bare så fårbanna dyrt og nå hører jeg at de er blitt vanskeligere å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Felgene kosta litt ja, men de gjør jo hele bilen Du får vel ikkje kjøpt nye felger av denne typen da de er gått ut av produksjon. Men kommer jo av og til noen brukte sett til salgs, da er det bare å slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Noen sommer bilder, just 4 fun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Den bilen din er bare så utrolig gjennomført. Ville ha tatt av klistremerke og kansje litt opp i fronten, men ellers er alt bare HELT riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Saaatan, du er på helt riktig høyde ja Utrolig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Kunne faktisk tenkt meg å hatt den litt lavere bak Men er redd for den vil ta borti da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Da har jeg vært i fagre Sogn i helgen med begge bilene faktisk Skulle egentlig til Oslo og hente en "delebil" til min M5, derfor vi kjørte begge bilene. Men den planen gikk rett vest... Tok noen i anledningen noen bilder av begge bilene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Kunne faktisk tenkt meg å hatt den litt lavere bak Men er redd for den vil ta borti da... Sleeeeeeeeper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Skal jo være lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå