G-RACING Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Fantastisk fin bil! Låg bak deg søndag i fra Førde, rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Takk for det. Men Førde? Voss mener du vel? Du som hadde den grønne E39`n? Tok noen flere stemmingsbilder fra fagre Sogn i helgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 den er så syyyykt pen! jeg må åf kjøpt meg en m5 snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Nice, jævli bra bilder. Nydelig natur det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 nydelig M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Nydelig bil og kule bilder.så ut som en artig vei og kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Er jo vanskelig å si det helt for sikkert, men jeg vil bestemt anta at dette er Norges mest strøkne E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Er jo vanskelig å si det helt for sikkert, men jeg vil bestemt anta at dette er Norges mest strøkne E34 M5 +1 Bildene dine på denne siden (s.37) er nydelige ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Denne veien er veldig morsom å kjøre om sommeren, men er ikke verdens beste underlag og er stengt stortsett hele vinteren RV 13 Vikafjellet. Hvis dere hører på P4 e.l om vinteren sier de nesten vær dag at denne veien er stengt,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 what's a car mate!!! blir flaut av å se på min m5 jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Haha.. Rolig nå Kan jo bytte i M3`n din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Fin slette bak deg på de to siste bildene Jeg SKAL ha denne bilen hvis den noengang kommer ut for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 dekaltrimming hører hjemme på riskokere Aner jeg litt orginal politi tendenser? Nai nai nai!!! Fjern d klistermerke da... du e ikkje 18 år lengre! dessuten så d heilt feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 rå bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 tror jeg skal jobbe litt med min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå