eliot Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 må si at du steller bra bilene dine i hvertfall . blitt meget grom denna m5 din etterhvert ... åssen gikk det med turbo bygginga egentlig ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Må jo ta vare på dem Ny motor til å bygge turbo på er kjøpt inn (S38B36). Jeg var lenge på leit etter en 3.8 veiv pga jeg kjøpte 3.8 innmat fra SSP. Men det var umulig å få tak i brukt Så nå kjøper jeg heller ny innmat som passer til 3,6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Har lest igjøna alle sidene her no, hehe..Misunne deg dinna bilen ja..En av dei finaste e34`ane jeg har sett nåken gong! Jobber du på olje plattform eller noe sida du har råd å koste på denne så mykje ? Uansett lykke til vidare me bilen, trur ikkje ej orka å sjå meir av bilen..blir berre meir å meir misunnelii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Fine bilder fra Vikafjellet, spesielt det med fossen i bakgrunnen. Dramatiske omgivelser og med en vill bil i forgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Hehe, jobber i oljebransjen men ikke offshore Har spart opp litt penger og tjent litt gjennom årene, men alt for mye av sparepengene har gått i denne E34`n. Men men.. Er nå gøy da Vikafjellet er fint om sommeren ja, om vinteren er det jo stortsett stengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Gikk gjennom noen bilder under ombygging å syns detta va kult Heila skallet er blitt lakkert her. Så sto den i nesten et år før d skjedde noe mer... hehe http://images.bimmers.no/files/93trckysrwzkev0gc58q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Gikk gjennom noen bilder under ombygging å syns detta va kult Heila skallet er blitt lakkert her. Så sto den i nesten et år før d skjedde noe mer... hehe http://images.bimmers.no/files/93trckysrwzkev0gc58q[/img/] Virka dårlig det blidet der gitt... Ja det va vel i den "singel" perioden din så du blei bestevenn med Mr. Smirnoff Ikkje tid til så mye annet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Sånn Ja, alle må jo gjennom den tiå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Se her ja, nydlligt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Da var vi over halveis i helgen med Gatebil motorexpo i Bergen. Mye folk og mange kjekke biler Legger ut en liten smakebit fra idag. Både i pose & sekk? JATAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Er jo vanskelig å si det helt for sikkert, men jeg vil bestemt anta at dette er Norges mest strøkne E34 M5 Denne kommer høyt opp på lista ja! Sett den irl også, grom M5! Skal på Våler iår og, antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 jeg vil og ha kvinnfolk på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 bilen din var plutselig ikke så strøken lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 satan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Var i bergen igår, såg den M5`n din der... Må sei at den falt i smak, såg gaaaaanske strøken ut Ganske pen den M3`n atmed M5`n din å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå