mrbatnes Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 pent! selg den til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 behandle skinnsetene med stoff fra leathermaster du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 E kje detta ein visp av ein 3,6 Syns d stod alt var fra 3,8???? Hvor stod dette?? Kan ikke se jeg har skrevet noe om det Men det stemmer der, bilen er en 3.8L, men motoren er byttet til 3.6L. Pga 3.8 motoren står nå i en M3 E30 Pirelli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 pent! selg den til meg Hehe, ikke til salgs enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2008 behandle skinnsetene med stoff fra leathermaster du! Har nettopp behandlet dem med et skinnprodukt fra Meguiars, ble en del bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 meguiars sin er god for behandling, men leathermaster er en god del bedre og har også stoff med pygmenter i som farger opp skinnet også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2008 Ok, da skal jeg prøve det. Hvem er forhandler for dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Det der blei jævli rått. Dritt deilige felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 meget meget pent eksemplar av .. harmoni av smak, følelser, farver og tysk kunst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 fy flate! Fikk ikke noe mindre lyst på en strøken E34 etter å ha sett din! Satan. Morsomt å se igjen Bavaria butikken, var å hentet en ny E90 320d til fatter der fra! Sånn service skal man lete lenge etter! Måtte bare skryte litt av dere Haugesundinger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 fy flate! Fikk ikke noe mindre lyst på en strøken E34 etter å ha sett din! Satan. Morsomt å se igjen Bavaria butikken, var å hentet en ny E90 320d til fatter der fra! Sånn service skal man lete lenge etter!Måtte bare skryte litt av dere Haugesundinger;) Takk for det Vi prøver så godt vi kan hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Pen bil! Litt usikker på felgene jeg og, og denne dekkstrekken din Er det en org M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg valgte litt smale dekk bak, for å være sikker på at jeg fikk dem på uten subbing. Men ser jo nå at det går veldig bra Så neste gang blir det nok en del breiere dekk bak ja. Blir vel ikke så lenge til, går fort litt dekk Det er foretatt et karroseribytte på bilen, det er en 1993mod M5 men selve karroseriet er fra en 1988mod 520i. Alt er flyttet over og alt er selvsagt godkjennt hos BT og skrevet i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Så strøken ut den m5 der gitt men litt mere usikker på felgene. Litt blandet følelser. Drar litt tanker til 3serie med tanke på midtre del av felgene men blir litt tøft også med de kantene og senter lakkeringen Hver sin smak Så som sagt i tidligere innlegg viktigste at du er fornøyd for ingen tvil om fin og grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hadde du sett dei felgane live på bilen Glenn, så trur eg du hadde skifta mening kjapt. An kler de utmerka godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå