Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Strøken dame å strøkne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Kunne tenkt meg å prøvd de felgene til Thune på min jeg Men jeg kommer aaaaldrig til å valse buen min bak slik som er gjort på den.Hamann felgene mine er så kjedelige selv om de er spesielle og skjeldne. Vil ha Schmidt Tror også bilen din hadde blitt hakket kvassere med litt andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Kunne tenkt meg å prøvd de felgene til Thune på min jeg Men jeg kommer aaaaldrig til å valse buen min bak slik som er gjort på den.Hamann felgene mine er så kjedelige selv om de er spesielle og skjeldne. Vil ha Schmidt Tror også bilen din hadde blitt hakket kvassere med litt andre felger Ja, det jeg og tror. Den blender litt lett inn i mengden med de Hamann hjula. Så jeg kjøper dine jeg da, når skal jeg hente de? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Har noen 18" BBS RX felger til salgs, de kan du hente når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Har noen 18" BBS RX felger til salgs, de kan du hente når som helst Naaa, de er litt kjedelige de og! Har testa de 18" Rondell D58 jeg har på 540en. De har gull senter. Fargen på bilen kom mye mer frem liksom! Men jeg sikkler mest på PC line, OZ mito, ACS Typ1 og BBS LM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Har noen 18" BBS RX felger til salgs, de kan du hente når som helst Naaa, de er litt kjedelige de og! Har testa de 18" Rondell D58 jeg har på 540en. De har gull senter. Fargen på bilen kom mye mer frem liksom! Men jeg sikkler mest på PC line, OZ mito, ACS Typ1 og BBS LM Bli med til våler 11-13 september, så ska eg fiksa at du får prøva BMWPower sine felger på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Sett gjennom tråden din her, meeeget lekker E-34 må jeg si! Klar for våler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hete bilder og HET bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Kongebil! Kongefelger! Konge-enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Har noen 18" BBS RX felger til salgs, de kan du hente når som helst Naaa, de er litt kjedelige de og! Har testa de 18" Rondell D58 jeg har på 540en. De har gull senter. Fargen på bilen kom mye mer frem liksom! Men jeg sikkler mest på PC line, OZ mito, ACS Typ1 og BBS LM Bli med til våler 11-13 september, så ska eg fiksa at du får prøva BMWPower sine felger på din Har prøvd en bakfelg som en kompiss hadde på sin violette E36 318is. De er 11x18. Husker ikke ET på desse, men de tok borti bærebrua og demperen. Så stakk kanten utforbi skjermen i tillegg. Men blod fete på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Er på kurser nå i Bergen å kan ikke fatte hvordan du kan kjøre med M5en her med alt det med fartshomper i sentrum De felgene er 10.5 Larsen ikke 11" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Ja, de er nok 10.5" Så du må nok fram med en liten vals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Husket ikke om de var 10.5 eller 11 så jeg gamblet Men nå vet jeg det! Valse er sååååå uaktuelt, har man boxed fenders så skal det være slik. Er jo samme felgbanen så VN line så er jo mulighet for å få byttet slik at man får 10" da eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Dette var konge! Men du må nok bredde skjermene dine skal du få dem på. Trenger ikke valse, men få hele skjermen breiere. Min forgje M3 E30 hadde ca 1,5cm breiere bakskjermer, det var meget pent. Såg ikke forskjell før du såg den ved siden av en vanling M3 E30. Ska du på Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Er på kurser nå i Bergen å kan ikke fatte hvordan du kan kjøre med M5en her med alt det med fartshomper i sentrum Hehe, er ikke så veldig ofte i sentrum nei Ikke det mest behaglige understellet å kjøre med på slikt underlag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå