Gå til innhold

E34 M5 med Schmidt felger

Share

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg å prøvd de felgene til Thune på min jeg :P Men jeg kommer aaaaldrig til å valse buen min bak slik som er gjort på den.

Hamann felgene mine er så kjedelige selv om de er spesielle og skjeldne. Vil ha Schmidt :roll:

Tror også bilen din hadde blitt hakket kvassere med litt andre felger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å prøvd de felgene til Thune på min jeg :P Men jeg kommer aaaaldrig til å valse buen min bak slik som er gjort på den.

Hamann felgene mine er så kjedelige selv om de er spesielle og skjeldne. Vil ha Schmidt :roll:

Tror også bilen din hadde blitt hakket kvassere med litt andre felger :wink:

Ja, det jeg og tror. Den blender litt lett inn i mengden med de Hamann hjula. Så jeg kjøper dine jeg da, når skal jeg hente de? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen 18" BBS RX felger til salgs, de kan du hente når som helst :P

Naaa, de er litt kjedelige de og! Har testa de 18" Rondell D58 jeg har på 540en. De har gull senter. Fargen på bilen kom mye mer frem liksom!

Men jeg sikkler mest på PC line, OZ mito, ACS Typ1 og BBS LM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaa, de er litt kjedelige de og! Har testa de 18" Rondell D58 jeg har på 540en. De har gull senter. Fargen på bilen kom mye mer frem liksom!

Bli med til våler 11-13 september, så ska eg fiksa at du får prøva BMWPower sine felger på din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med til våler 11-13 september, så ska eg fiksa at du får prøva BMWPower sine felger på din :D

Har prøvd en bakfelg som en kompiss hadde på sin violette E36 318is. De er 11x18. Husker ikke ET på desse, men de tok borti bærebrua og demperen. Så stakk kanten utforbi skjermen i tillegg. Men blod fete på bilen!

M3389.jpg

M3390.jpg

M3391.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket ikke om de var 10.5 eller 11 så jeg gamblet :P Men nå vet jeg det!

Valse er sååååå uaktuelt, har man boxed fenders så skal det være slik.

Er jo samme felgbanen så VN line så er jo mulighet for å få byttet slik at man får 10" da eventuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3391.jpg

Dette var konge! :D Men du må nok bredde skjermene dine skal du få dem på. Trenger ikke valse, men få hele skjermen breiere.

Min forgje M3 E30 hadde ca 1,5cm breiere bakskjermer, det var meget pent. Såg ikke forskjell før du såg den ved siden av en vanling M3 E30.

Ska du på Våler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...