SSM Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Dette var konge! Men du må nok bredde skjermene dine skal du få dem på. Trenger ikke valse, men få hele skjermen breiere. Min forgje M3 E30 hadde ca 1,5cm breiere bakskjermer, det var meget pent. Såg ikke forskjell før du såg den ved siden av en vanling M3 E30. Ska du på Våler? Hehe, kommer ikke på tale med noe bredding verken her eller der! Det får man gjøre med noe som er ombygd eller sundt rustet. Men som sakt, om jeg på død og liv vil ha PC line så kan man bytte senteret over på VN line felgbane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 må si det var noen hysterisk fine felger du hadde der mr. Larsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 må si det var noen hysterisk fine felger du hadde der mr. Larsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Er vel ikke mange på Bimmers som ikke har hatt de felgene der nå hehehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 heyhey. ikke kall hjula mine horete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Hehe, kommer ikke på tale med noe bredding verken her eller der! Det får man gjøre med noe som er ombygd eller sundt rustet. Men som sakt, om jeg på død og liv vil ha PC line så kan man bytte senteret over på VN line felgbane. Alle har forskjellige meninger, og det var din Min forgje M3 E30 var org. (men med E28 M5 motor, godkjennt) og ikke sundt rusta, men alikevel bredda. Men det var gjort profft i tyskland (Günther), var ikke noe du kunne se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Joooo, ser det litt når du sier det Synd med den bilen... Skulle likt å hatt slik motor i min! Er svak for den lyden i M88 motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 du mr. Power, du har ikke mulighet til å ta ut en av de skruene på dekslet på felgen, for å måle diameter på dem? er vel M4-M5 eller noe sånt. skal prøve å få ordnet meg noen nye, men er enda en stund til jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hei du, jo det kan jeg vel klare Sender deg PM senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Flotte greier! kanskje du får med deg hvor lange de er og? ikke noe å stresse med altså. var bare om du fikk tid/mulighet en aften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, kommer ikke på tale med noe bredding verken her eller der! Det får man gjøre med noe som er ombygd eller sundt rustet. Men som sakt, om jeg på død og liv vil ha PC line så kan man bytte senteret over på VN line felgbane. Alle har forskjellige meninger, og det var din Min forgje M3 E30 var org. (men med E28 M5 motor, godkjennt) og ikke sundt rusta, men alikevel bredda. Men det var gjort profft i tyskland (Günther), var ikke noe du kunne se. Det e vel kje dei felgane eg har nå, så står på den m3'n din der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Det tviler jeg sterkt på, de felga fikk vell samme,forferdelige skjebne som resten av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 Uff ja, de felgene er vel spiker nå håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Uff ja, de felgene er vel spiker nå håper jeg åj fy faen, hva skjedde her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå