RoaldJ Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 bilen og spora tyder på stor fart hvertfall.. nye eigeren som undervurderte grepet anntar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 En bekjent omkom Tror han ble 21år. En av flere stygge ulykker i Kvinnherad Fart var nok hovudårsaken her også dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 En bekjent omkom Tror han ble 21år. En av flere stygge ulykker i Kvinnherad Fart var nok hovudårsaken her også dessverre! Vet du hvordan det skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Var du ute og lufta bilen i halv 6 tiden i går rett "utenfor" bergen(by) ? Synes jeg så den, men regna sånn at ruta var så uklar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 En bekjent omkom Tror han ble 21år. En av flere stygge ulykker i Kvinnherad Fart var nok hovudårsaken her også dessverre! Vet du hvordan det skjedde? Begynner jo å bli noen år siden dette, men jeg mener han rett og slett hadde så stor fart at bilen gikk rett frem i svingen. Det var ikke noe alkohol eller tekniske problemer inni bildet vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 Var du ute og lufta bilen i halv 6 tiden i går rett "utenfor" bergen(by) ? Synes jeg så den, men regna sånn at ruta var så uklar. Det kan stemme om det var på tirsdag, jeg kjørte til Stavanger i 6 tiden. Hvor var du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 du mr. Power, du har ikke mulighet til å ta ut en av de skruene på dekslet på felgen, for å måle diameter på dem? er vel M4-M5 eller noe sånt.skal prøve å få ordnet meg noen nye, men er enda en stund til jeg kommer meg hjem. Diameter er 0,5cm & lengde er 1,0cm eksl. selve hodet. Måtte vrenge av dekka idag og snu dem på felgen, da de var litt slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Gjorde akuratt det samme på tirsdag med M3en Må få gjort noe med den camberen min bak på et vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Var du ute og lufta bilen i halv 6 tiden i går rett "utenfor" bergen(by) ? Synes jeg så den, men regna sånn at ruta var så uklar. Det kan stemme om det var på tirsdag, jeg kjørte til Stavanger i 6 tiden. Hvor var du? Aa okda, var sikkert deg jeg så da Jeg var på vei hjem til karmøy fra kurs i bergen på tirsdag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 prøv eksentriske foringer i bærearmen.. hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-32GTR+ Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Fy faen den bilen var feit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 prøv eksentriske foringer i bærearmen.. hjelper litt bak..... Dessuten gir de eksentriske caster og ikke camber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Da var helgen på Våler over og jeg er endelig kommet meg på jobb. Ikke så gøy når dynamoen tok kveld på hjemturen på søndag, hadde ikke kommet lenger enn nesten til Fagernes Men takket være veldig kjekke BMWCCN medlemmer fra avd. Hordaland fekk vi fikset den så jeg kunne kjøre videre. Vi ble noen timer forsinket så da rakk vi akuratt ikke en tunnel som ble stengt pga vedlikehold, måtte snu og kjøre om en annen vei. Meeeen kom da hjem tilslutt, på mandag ettermiddag Hadde en kanon helg på Våler, gleder meg ihel til neste år allerede. Nå skal vinteren brukes til å modifisere M5`n, så jeg stiller sterkere til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Diameter er 0,5cm & lengde er 1,0cm eksl. selve hodet. Måtte vrenge av dekka idag og snu dem på felgen, da de var litt slitt ah.. så ikke den før nå. Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Bare hyggelig Dumt at du ikke var på Våler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå