Gå til innhold

E34 M5 med Schmidt felger

Share

Anbefalte innlegg

Den M5'n din er nydelig Torbjørn, og den så bare enda bedre ut i virkeligheten 8)

Trivelig at du tok deg tid til at vi fikk komme innom å se på den, alltid kjekt å møte andre fra bimmers/bmwccn med en ekstra glød for bmw :)

Var også kjekt med en ekstra pause i kjøringen, turen ble til slutt på ca 186 mil før vi var hjemme natt til i dag.

Skjønner du har lyst på e30 m3 (hvem har ikke det), men med en sånn perle av en e34 hadde jeg tenkt meg om en ekstra gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den M5'n din er nydelig Torbjørn, og den så bare enda bedre ut i virkeligheten 8)

Trivelig at du tok deg tid til at vi fikk komme innom å se på den, alltid kjekt å møte andre fra bimmers/bmwccn med en ekstra glød for bmw :)

Var også kjekt med en ekstra pause i kjøringen, turen ble til slutt på ca 186 mil før vi var hjemme natt til i dag.

Skjønner du har lyst på e30 m3 (hvem har ikke det), men med en sånn perle av en e34 hadde jeg tenkt meg om en ekstra gang :)

Dere er crazy, den kjøreturen dere gjennomførte er heavy asså :wink:

veldig hyggelig å hilse på ja :D

Tror jeg beholder den gamle E34`n, selv om savnet etter M3 E30 alltid vil være der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig, E30 M3 har et av de peneste karroseriene noen gang laget av BMW. Skal absolut ha meg en slik igjen en dag, men for øyeblikket får slå meg til ro med E34`n :wink:

Har lagt ut så mye penger og tid på den nå, at jeg har liksom ikke helt samvittighet til å selge den.

Redd for å angre :wink: Er jo fantastisk bra fornøyd med bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett noe mer på det m-tech airbag rattet jeg nevnte ?

delenr: 32342227750

Det er både litt mindre og det har "pupper" samtidig som det beholder airbagen :)

Aner ikke om man må skifte noe mer, ser at det var ett skille i 92 og dette rattet kom vel i 93 eller noe sånt ?

Ser det ligger noen på ebay.

gauges2.jpg

IMG_8035Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, kanskje jeg skulle hatt meg et slikt :-k

Er ikke så veldig på det ebay greiene, men kan jo se om jeg får det til :lol:

Aner ikke om det passer rett over, men ett pent orginalt ratt som det er få som har, sømmen rundt rattet i m-farger er vel også orginalt på de rattene.

Er vel andre steder enn ebay som har også, var bare der jeg så i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min M5 er jo 93 mod, så da burde det vel passe.

Men skal sjekke opp litt, takk for tipset uansett :wink:

Bare hyggelig, gleder meg til å få sett bilen din i aksjon til sommeren.

Planen er nå å få med M3'n med skilt på treff til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig, E30 M3 har et av de peneste karroseriene noen gang laget av BMW. Skal absolut ha meg en slik igjen en dag, men for øyeblikket får slå meg til ro med E34`n :wink:

Har lagt ut så mye penger og tid på den nå, at jeg har liksom ikke helt samvittighet til å selge den.

Redd for å angre :wink: Er jo fantastisk bra fornøyd med bilen :D

Nå er m3`n snart klar Torbjørn. Motoren står ferdig :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...