BMWPower Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 så ganske så blank å fin ut den E34`n din Kjipt å tape med ett poeng... Ingen bilder av 6 serien som vant da? Var vel ikke særllig motivert til å ta noen bilder av den etter at den vant med 1 poeng over meg,hehe... Men for all del, pen orginal bil. Den er på vei ut i bakgrunnen her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 BMWPower:Du har glemt å sladde skiltet ditt. Da faller jo hele poenget bort ved at du har sladdet d på alle andre bilder av bilen Fort deg å fiks på det før noen quoter deg og bildene BTW: Jeg kom sent og fikk ikke sett entèen din, men måten du kjørte vekk på var i hvertfall konge! Forresten: Er det en M5 E39 der med panseret oppe? Hvem har den? Noen som har link til bilen hvis han er medlem på forumet her (noe jeg går ut ifra). Er nå maaange bilder i denne tråden der skilt nr viser, så det får bare være Falt jo for fristelsen og gasse litt på, en hel dag med masse M biler så klør det litt i høyre foten Er en meget pen M5 E39 som tilhører Rstockmann her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Grattis med Peoples Choice!!Var hyggelig å hilse på deg, å minst like hyggelig at du la ved et lite bilde av M5'en min også Utrolig strøken og flott den bilen din altså Takk det samme, meget pen E39 M5 du har med rett farge og utstyr. Kjenner litt til den gammle bilen din også, blå E39 530D som gikk i Hgsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Hvor kjøpte du de krokene dine til og henge felgene på veggen? www.clasohlson.no Måtte ha noe kraftig, kan ikke risikere at de faller ned på bilen. Så var de veldig lange også, passa perfekt til å henge felger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Gratulera med nok ein pokal Typisk min uflaks at eg ALLTID er på jobb når det er treff o.l Ingen E30 M3er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Grattis med Peoples Choice!!Var hyggelig å hilse på deg, å minst like hyggelig at du la ved et lite bilde av M5'en min også Utrolig strøken og flott den bilen din altså Rstockmann: Kjørte du på motorveien fra Åsane Senter inn mot byen for 2-3 uker sider eller noe...på kvelden. Du lå i venstre felt og tok igjen en E38 (med to firkantete enderør og bakvinduspoiler) som gasset på litt for å teste deg. Og så tok du av ned mot første fotoboks. Begge bremset, og etter boksen tok begge av igjen. Du fløy i fra og så tok du avkjørselen ned mot NHH/helleneset. Var det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Kjørte du på motorveien fra Åsane Senter inn mot byen for 2-3 uker sider eller noe...på kvelden. Du lå i venstre felt og tok igjen en E38 (med to firkantete enderør og bakvinduspoiler) som gasset på litt for å teste deg. Og så tok du av ned mot første fotoboks. Begge bremset, og etter boksen tok begge av igjen. Du fløy i fra og så tok du avkjørselen ned mot NHH/helleneset. Nei, dette kan ikke ha vert meg.. Er sjelden i Bergen med M5'en, er alt for nervøs for hva som kan skje... Holder til i andre enden av ferjestrekket Haljem - Sandvikvåg, så da må jeg isåfall ha vert bevisstløs i gjerningsøyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 hva slags guffe bruker du når du polerer hjula dine? synes ikke mine er riktig så blanke som de skulle vært.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Sett på en Supra spoiler eller no :=) Høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Ok, takk. Var netopp og kjøpte noen like Men har du gips vegger? litt skeptisk på de gips skruene, men får prøva å skrue opp en vinkel å henge meg på den å se om den tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Kjørte du på motorveien fra Åsane Senter inn mot byen for 2-3 uker sider eller noe...på kvelden. Du lå i venstre felt og tok igjen en E38 (med to firkantete enderør og bakvinduspoiler) som gasset på litt for å teste deg. Og så tok du av ned mot første fotoboks. Begge bremset, og etter boksen tok begge av igjen. Du fløy i fra og så tok du avkjørselen ned mot NHH/helleneset. Nei, dette kan ikke ha vert meg.. Er sjelden i Bergen med M5'en, er alt for nervøs for hva som kan skje... Holder til i andre enden av ferjestrekket Haljem - Sandvikvåg, så da må jeg isåfall ha vert bevisstløs i gjerningsøyeblikket.. Hehe... Nei, begynte å lure for bilen som det gjelder dro ikke så mye i fra som den burde hvis d var en ekte M. Men den så ganske lik ut som din og hadde doble potter og M-emblem bakpå. Samme farge også. Er i stuss på om det var ekte M eller ikke. Synes ikke pottene satt tett nok sammen, men ellers vanskelig å se. Noen andre som har en ide om hvem sin bil det kan ha vært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Falt jo for fristelsen og gasse litt på, en hel dag med masse M biler så klør det litt i høyre foten Det er sånn d skal være!!! Fin kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Kjørte du på motorveien fra Åsane Senter inn mot byen for 2-3 uker sider eller noe...på kvelden. Du lå i venstre felt og tok igjen en E38 (med to firkantete enderør og bakvinduspoiler) som gasset på litt for å teste deg. Og så tok du av ned mot første fotoboks. Begge bremset, og etter boksen tok begge av igjen. Du fløy i fra og så tok du avkjørselen ned mot NHH/helleneset. Nei, dette kan ikke ha vert meg.. Er sjelden i Bergen med M5'en, er alt for nervøs for hva som kan skje... Holder til i andre enden av ferjestrekket Haljem - Sandvikvåg, så da må jeg isåfall ha vert bevisstløs i gjerningsøyeblikket.. Hehe... Nei, begynte å lure for bilen som det gjelder dro ikke så mye i fra som den burde hvis d var en ekte M. Men den så ganske lik ut som din og hadde doble potter og M-emblem bakpå. Samme farge også. Er i stuss på om det var ekte M eller ikke. Synes ikke pottene satt tett nok sammen, men ellers vanskelig å se. Noen andre som har en ide om hvem sin bil det kan ha vært? den bilen du snakker om tror jeg at jeg også har kjørt mot en gang fra åsane. kjørte riktignok greit ifra så kan ikke ha vært noe mer enn 528 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Gratulera med nok ein pokal Typisk min uflaks at eg ALLTID er på jobb når det er treff o.l Ingen E30 M3er der? Er det ikke alltid slik? hehe Det var ingen E30 M3`r der, noe det absoult skulle ha vært. Da dette er den ekte M bilen i mine øyner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hva slags guffe bruker du når du polerer hjula dine? synes ikke mine er riktig så blanke som de skulle vært.. Har kun brukt autosol, men den var hvis ikke anbefalt alikevel. Så hvis du går inn på http://www.felge.de så kan du kjøpe de aktuelle produktene der. Det har jeg tenkt å gjøre og gå over felgene til vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå