BMWPower Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 Ok, takk. Var netopp og kjøpte noen like Men har du gips vegger? litt skeptisk på de gips skruene, men får prøva å skrue opp en vinkel å henge meg på den å se om den tåler det Tror jeg hadde vært litt skeptisk til og henge de opp på en gips vegg. Du får nesten prøve deg frem, men er redd det blir litt tungt. Veggene jeg har hengt opp på er betong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Gratulera med nok ein pokal Typisk min uflaks at eg ALLTID er på jobb når det er treff o.l Ingen E30 M3er der? Er det ikke alltid slik? hehe Det var ingen E30 M3`r der, noe det absoult skulle ha vært. Da dette er den ekte M bilen i mine øyner. Skulle vert der jeg om klubben ikke var så tett i nøtta å legge et slikt treff i november etter veiene har blitt saltet! Nei da står min bil godt gitt Bruke Autosol funker fint det, men ville ikke brukt det på den type felger. Da får man jo kjøpt en mye mer seriøs gugge til å bruke. Finner mange forskjellige metal polish der ute på markedet. Viktigste etter du har brukt metal polish på de er at du får beskyttet etterpå. Med f.eks Swisswax Autobahn felg voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Takker for tips! Har vurdert autosol ja, men så hører jeg folk sier at denne er i groveste laget og kan gjøre kromen matt? så da får man vel finne noe metal-polish greier og sette seg ned med en dremel eller noe så man ikke gnur fingra av seg. er noe drit å gjøre rent rundt alle boltene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Takker for tips!Har vurdert autosol ja, men så hører jeg folk sier at denne er i groveste laget og kan gjøre kromen matt? så da får man vel finne noe metal-polish greier og sette seg ned med en dremel eller noe så man ikke gnur fingra av seg. er noe drit å gjøre rent rundt alle boltene.. Autosolen er ganske grov ja! Den sliper som bare pokker, kan være grei å bruke viss du har noe som sitter som pokker, og polere med noe mildere etterpå. For å slippe å gnukke fingrene av deg så er det bare å sette bilen med rompa i været og la den svive på tomgang i 1 gir, så lenge ikke ventilen i felgen er grusomt i veien da. Er de helt på tryne så er det desidert beste å dele hele felgen og få det gjort 100%. Er jo skjeldne og dyre de PC line så er nok verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 de ser ikke så veldig gærne ut, men litt polish trenger dem. så jeg tenkte jeg skulle bruke litt tid på dem i vinter for å få de skikkelig blanke. har vurdert å sende dem inn til felgservice for å få dem rettet (ene bakfelgen er ikke helt 100%) og lakkert senter sort. men jeg får se. er så satans langt til noe felgservice herfra, så det blir jo dyrere i frakt enn selve "behandlingen". BMWPower: hadde du bare 5mm spacer fremme? isåfall tror jeg mine coilovers bygger mere ut enn dine, for med 5mm spacer har felgen vært litt borti den ene justeringsskruen på demperen fremme. lurer på om jeg skal hive på litt større spacere til sesongen og slippe den litt lengre ned fremme. har du forresten egen vinterbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Ja, men en felg er jo ikke så gæren å sende da. Blir fort noen tusen kroner i frakt om du skal sende alle 4. Du har de gamle felgene til Leif Harald du sant? De som kompissen min hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 det stemmer det ja. var det kast i den ene bak når han kompisen din og hadde dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 det stemmer det ja. var det kast i den ene bak når han kompisen din og hadde dem? Det vet jeg faktisk ikke noe om, han har vertfall ikke nevnt noe om det som jeg kan huske. Ble veldig pent og forsiktig brukt den bilen så tviler på han har gjort noe som kan ha forrorsaket at en Schmidt felg har blitt skjev. For det skal nemlig inn i helvete mye til! Tåler jo så sinnsykt med juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 det stemmer det ja. var det kast i den ene bak når han kompisen din og hadde dem? Var ikke kast i de da bror min solgte bilen med de til leif harald, 100% sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 BMWPower: hadde du bare 5mm spacer fremme? isåfall tror jeg mine coilovers bygger mere ut enn dine, for med 5mm spacer har felgen vært litt borti den ene justeringsskruen på demperen fremme. lurer på om jeg skal hive på litt større spacere til sesongen og slippe den litt lengre ned fremme. har du forresten egen vinterbil? Jeg mener det er 5mm spacer jeg har fremme ja. Så lenge siden jeg har tatt dem av nå at jeg husker ikke 100% Når jeg har den høyden på bilen som er nå, kommer felgekanten akuratt der så justeringskruen er. Sykt irreterende Hvis du har klart og fått kast/skade i en slik felg skal du være dyktig, de tåler MYE juling!! Ang. polish så har jeg tenkt og ta ut senter på felgene i vinter så jeg slipper polere rundt alle skruene. Er kommet litt bremsestøv inni mellom skruene som jeg ikke kommer til skikkelig ellers. Klart jeg har vinterbil Pluss familiebilen, E39 touring, Vinterbilen min: 2003 mod Caddy 1,9TDI, grombil ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 hehe, feit den caddy'en. aner ikke hvordan den kan ha blitt skjeiv. kan ikke forstå at det er noe jeg har gjort. skulle tro jeg hadde merket det om jeg hadde vært borti noe.. personlig tror jeg nå det har vært sånn siden jeg fikk dem, for jeg brukte dem ikke mye før jeg la på nye bakdekk, og det var da han som la om dekka sa at det var litt kast i ene bakhjulet. har og vurdert litt å splitte felgene, men det blir jo en hel utgift bare i dekk av-/på-legging, så man får se hva det blir til. må vel gå til innkjøp av vinterbil selv nå, men det blir nok ikke en caddy. har lyst på en Chevy Tahoe, men tror jeg må nøye meg med en Blazer denne sesongen, og heller legge av noen lapper til neste vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Da var jeg en tur på østlandet i går og hentet ny familie bil. 2002 mod 520IAT 2.2L. (kommer mer info) I den forbindelse fant jeg også en annen bil som frister VELDIG Så da vurderer jeg og selge M5`n. Dette er et vanskelig valg da M5`n har kostet meg MYE penger og tid Seriøse henvendelser pr PM, mail eller tlf besvares. Kommer egen salgs annonse om litt. Pris 225 000kr. (Kan selges billigere uten felger) Ikke innbytte! NB: Personlige meninger ang pris og annet ønskes ikke i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 jeg vil vite hvilken bil som frister jeg! synd å måtte selge en sånn perle av en e34....:/ syns ikke prisen er feil. men vil ikke ønske deg lykke til med salget før jeg vet hva den nye bilen blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Torbjørn........!!! NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 jeg vil vite hvilken bil som frister jeg!synd å måtte selge en sånn perle av en e34....:/ syns ikke prisen er feil. men vil ikke ønske deg lykke til med salget før jeg vet hva den nye bilen blir! Det får bli en overaskelse hvis det blir handel Og det er alt annet en kjekkt å selge denne. Ikke sikkert jeg klarer gjennomføre det heller, er jo blitt så gla i den,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå