BMWPower Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Torbjørn........!!! NEI! hehe.. Ja vi får se hva som skjer, ingenting er avgjort enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Neiognei du må jo ikke selge denne! den BURDE være bra den nye tassen du ser på. dessuten er 225k alt for billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Ok, takk. Var netopp og kjøpte noen like Men har du gips vegger? litt skeptisk på de gips skruene, men får prøva å skrue opp en vinkel å henge meg på den å se om den tåler det Tror jeg hadde vært litt skeptisk til og henge de opp på en gips vegg. Du får nesten prøve deg frem, men er redd det blir litt tungt. Veggene jeg har hengt opp på er betong. Skru de i spikerslaga på c/c 60cm så går det nok bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Neiognei du må jo ikke selge denne! den BURDE være bra den nye tassen du ser på. dessuten er 225k alt for billig. Enig dær! ikke selg dette smykke av en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Neiognei du må jo ikke selge denne! den BURDE være bra den nye tassen du ser på. dessuten er 225k alt for billig. Den jeg vurderer å kjøpe er meget bra ja Er ikke lett å selge, ikke sikkert jeg klarer å gjennomføre det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Blir nok surt for deg i ettertid om du selger Men gøy med noe nytt og da Hvor lenge har du hatt den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 25, 2009 Share Skrevet November 25, 2009 Rå bil, og ikke minst STRØKEN. Har sett den på Power lørdag og må si jeg likte den godt. E39 M5 på gang no eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Fortsatt intressert i e30 m3`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Fortsatt intressert i e30 m3`n? Hvem er da ikke interessert i den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Blir nok surt for deg i ettertid om du selger Men gøy med noe nytt og da Hvor lenge har du hatt den nå? Er veldig redd for at jeg kommer til å angre ja Så godt mulig jeg trekker den for salg, men det frister veldig med ny bil også. Har vel brukt den siden våren 2008 når den var ferdig. Selve byggingen startet i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Rå bil, og ikke minst STRØKEN.Har sett den på Power lørdag og må si jeg likte den godt. E39 M5 på gang no eller ? Takk takk Time will show, sier ingenting før evnt. handel blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Fortsatt intressert i e30 m3`n? Må si meg enig med Mr.Larsen her Men for 399 tusen blir det litt mye, da den andre bilen jeg vurderer føler jeg at jeg får mer for penga. Men vi kan jo diskutere pris på PM/mail/tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nénmacil Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Som passiv tilskuer av denne forumtråden i lang tid er det vel kanskje på tide å si noen ord? Nei forresten… jeg er målløs! Dette må være Norges flotteste E34 M5 Daytona Violet?! Jeg skal ikke nekte for at jeg lenge har siklet etter bilen, så nå fikk jeg utvilsomt lyst til å bli en god kunde hos banken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Som passiv tilskuer av denne forumtråden i lang tid er det vel kanskje på tide å si noen ord? Nei forresten… jeg er målløs! Dette må være Norges flotteste E34 M5 Daytona Violet?!Jeg skal ikke nekte for at jeg lenge har siklet etter bilen, så nå fikk jeg utvilsomt lyst til å bli en god kunde hos banken! Takker, kjekkt å høre Ja bare gå i banken, alltid greit med litt lån hehe.. Ser du er på leit etter M5 med 3,8L, har en S38B38 motor stående som jeg hadde tenkt å montere i bilen. Den kan du få med om du betaler ekstra. Kan også få med JE stempler, AE råder & ARP bolter til turbo for 3,8. Om det ikke blir noe salg vil motoren bli montert i vinter. Prisen vil da selvsagt øke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå