Gå til innhold

E34 M5 med Schmidt felger

Share

Anbefalte innlegg

Ok, takk. Var netopp og kjøpte noen like :lol: Men har du gips vegger? litt skeptisk på de gips skruene, men får prøva å skrue opp en vinkel å henge meg på den å se om den tåler det :)

Tror jeg hadde vært litt skeptisk til og henge de opp på en gips vegg. Du får nesten prøve deg frem, men er redd det blir litt tungt.

Veggene jeg har hengt opp på er betong.

Skru de i spikerslaga på c/c 60cm så går det nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok surt for deg i ettertid om du selger :wink: Men gøy med noe nytt og da :) Hvor lenge har du hatt den nå?

Er veldig redd for at jeg kommer til å angre ja :(

Så godt mulig jeg trekker den for salg, men det frister veldig med ny bil også.

Har vel brukt den siden våren 2008 når den var ferdig. Selve byggingen startet i 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som passiv tilskuer av denne forumtråden i lang tid er det vel kanskje på tide å si noen ord? Nei forresten… jeg er målløs! Dette må være Norges flotteste E34 M5 Daytona Violet?!

Jeg skal ikke nekte for at jeg lenge har siklet etter bilen, så nå fikk jeg utvilsomt lyst til å bli en god kunde hos banken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som passiv tilskuer av denne forumtråden i lang tid er det vel kanskje på tide å si noen ord? Nei forresten… jeg er målløs! Dette må være Norges flotteste E34 M5 Daytona Violet?!

Jeg skal ikke nekte for at jeg lenge har siklet etter bilen, så nå fikk jeg utvilsomt lyst til å bli en god kunde hos banken!

Takker, kjekkt å høre :D

Ja bare gå i banken, alltid greit med litt lån :wink: hehe..

Ser du er på leit etter M5 med 3,8L, har en S38B38 motor stående som jeg hadde tenkt å montere i bilen. Den kan du få med om du betaler ekstra. Kan også få med JE stempler, AE råder & ARP bolter til turbo for 3,8.

Om det ikke blir noe salg vil motoren bli montert i vinter.

Prisen vil da selvsagt øke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...