BMWPower Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Da var det trykket noen bilder i Fahrfreude nr 4, side 59/60 fra Powerlørdag på Jæger Har ellers fått bud på 225 inkl stereo, så det ser ut som det kan bli et salg. Selv om dette er utrolig vanskelig Men får ikke flyttet bilen en meter før snøen er vekke, står godt i garasjen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 så de bildene. gøy å se at det er noen bimmersfolk i bladet av og til. synes nå fortsatt ikke at du skal selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Det er heller ikke en lett avgjørelse for meg, redd jeg kommer til og angre. Men alltid kjekkt å prøve noe nytt, håper bare ikke jeg blir skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Håper hvertfall denne får en skikkelig ny eier, som klarer å holde den like fin:-k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Det håper jeg også, time will show... Ser nå ut som om den blir i Bergens område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Da var bilen solgt, var veldig trist å se den kjøre avgårde idag Litt trøst at den kjørte bort på 16" vinterdekk,hehe.. Men felgene følgte også med. Vil gratulere ny eier så mye med en perle av en bil. Håper den vil bli tatt like god vare på eller bedre enn da den var i min garasje. Ny eier er her på forumet, så jeg håper det kommer en egen tråd Da begynner et nytt prosjekt for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Trist Men hva blir det nye prosjektet da, e30m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Eg tippe ein "familie" BMW hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 burde være E39 M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Nico Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 nice looking m5 never saw those wheels before. i like them Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Kondolerer! Synd å sende den bort på desse veiene og da, kunne nå hentet den på henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2010 Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Blir det aktuelt med noe av det vi snakket om tidligere i uken eller? Østlandet eller vestlandet bil? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 Blir det BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Det blir Audi denne gang.. NOT! Selvsagt BMW, finnes det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå