Chris_325iM Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 hei hei! takk for sist fikk du no film tilsendt fra daniel etter våler?Utrolig fin den M5'en din! Trodde du hadde coilovere på M5'en jeg? mulig jeg misforstod... Som Mysild sa så funker Bilstein Pss9 bra, men det får du ikke til E34... Takk for sist ja, det var et kanon treff på Våler Har sendt noen sms`er med han, men har enda ikke fått noe film. Han sa han skulle sende, så jeg orker ikke mase på han. Det kommer når det kommer Drit at det ikke lages Bilstein Pss9 til E34 ja Var drit bra treff ja! var arti å kjøre med dere på banen, men jeg mangler litt hk enda fikk du no bedre flyt gjennom sjikanen ved utslippet etterhvert da? her er en film fra bilen min, ingen av bilene dere kjørte er med her da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 hei hei! takk for sist fikk du no film tilsendt fra daniel etter våler?Utrolig fin den M5'en din! Trodde du hadde coilovere på M5'en jeg? mulig jeg misforstod... Som Mysild sa så funker Bilstein Pss9 bra, men det får du ikke til E34... Takk for sist ja, det var et kanon treff på Våler Har sendt noen sms`er med han, men har enda ikke fått noe film. Han sa han skulle sende, så jeg orker ikke mase på han. Det kommer når det kommer Drit at det ikke lages Bilstein Pss9 til E34 ja Var drit bra treff ja! var arti å kjøre med dere på banen, men jeg mangler litt hk enda fikk du no bedre flyt gjennom sjikanen ved utslippet etterhvert da? her er en film fra bilen min, ingen av bilene dere kjørte er med her da men... heisann! der var karen me kjørte forbi et par gonger hehe må få sendt noen klipp når me kjøre forbi deg te BMWpower.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har en del bilder av bilen din eg og om du vil ha de... Yes please Sender deg mail på PM den er grei. Skal få gjort det i mårå. Men eg trur ikkje eg har med skiltnummeret ditt på, og har fiksa litt i PS, synes eg huska eg redigerte de bort på originalene... Gjør vel ikkje noe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Superdigg den M5'en din altså. en fryd og se på, men ville valgt lik soting på rutene Den sotingen stod på bilen når jeg kjøpte den, planen er å få lik over hele bilen ja. Den som er på fremrutene passer best, den som er bak er litt for mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 mongen som like baby`n min her ser eg angra på eg "adopterte" den vekk!! men har allerede ein baby, så d får holla hehe Du klare såvidt å ta vare på den eine baby`n du har, så det va nok best eg "adopterte" an Du skal nå få sitta barnavakt på an litt i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 hei hei! takk for sist fikk du no film tilsendt fra daniel etter våler?Utrolig fin den M5'en din! Trodde du hadde coilovere på M5'en jeg? mulig jeg misforstod... Som Mysild sa så funker Bilstein Pss9 bra, men det får du ikke til E34... Takk for sist ja, det var et kanon treff på Våler Har sendt noen sms`er med han, men har enda ikke fått noe film. Han sa han skulle sende, så jeg orker ikke mase på han. Det kommer når det kommer Drit at det ikke lages Bilstein Pss9 til E34 ja Var drit bra treff ja! var arti å kjøre med dere på banen, men jeg mangler litt hk enda fikk du no bedre flyt gjennom sjikanen ved utslippet etterhvert da? her er en film fra bilen min, ingen av bilene dere kjørte er med her da men... Ja sjikanen gikk mye bedre Fikk veldig godt fart der etter litt øving. Bare synd det ene dekket ble ødlagt sent på lørdagen, ble lite kjøring på søndagen Får ikke sitt på youtube før jeg kommer hjem, det er sperret på jobb Men ja, gleder meg til han kompisen din sender meg litt film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har en del bilder av bilen din eg og om du vil ha de... Yes please Sender deg mail på PM den er grei. Skal få gjort det i mårå. Men eg trur ikkje eg har med skiltnummeret ditt på, og har fiksa litt i PS, synes eg huska eg redigerte de bort på originalene... Gjør vel ikkje noe det? No problemos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Dritfin bil, minna meg om Vs sin. Vil ha noe sånt når jeg blir rik... Få igang film, fjernet pga violation står det her. Hehe, er ikke så dyrt med M5 E34 da, men alt tilbehør koster jo litt... Hmm.. Filmen fungerer hos meg, merklig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Flott flott E34 M5. Kjøpte du denne fra en fyr i Molde eller?? Og hvorfor ble det skiftet til en mindre motor?? Mye HK per dags dato? Forresten er det 100% rett farge til E34 M5 den violet`n din! Rett å slett kunst:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Bilen ble ikke kjøpt fra Molde, den ble bygget i Haugesund av en kompis av meg. Kun jeg som har hatt denne bilen. Grunnen til at det ble byttet motor, er at han kompisen min som byggde bilen ville ha 3.8L i sin E30 M3, så fikk jeg den 3.6L som stod i M3`en fra før. Det som er mest forskjell på disse motorene er bunndraget, 3.6L trenger mer turtall. Men 3.6`en er chipa, kvassere kammer og fjerna katalysatorene så den går greit. Skal være rundt 340hk i den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 heisann, nydelig m5 den du har. du har lakkert motorrommet som bilensfarge ser:) lurer på de underdelene av frontfanger, sidekjørt er costum farge eller orginal farge? min virker mer mørkere. har du noe flere bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 Jo takk for d.. Har ikke så mange bilder innvendig, men planen er å ta noen mens den står til vinterlagring i garasjen. Det består av standard el. sort skinn int, overaskende pent til alderen Fargen på sideskjørt, front og hekk er custom. Ville ha den lysere, syns det viser bedre igjen da og er litt "freshere". Senteret på felgene er lakkert i samme farge. Her er noen stemmnings bilder fra årest sesong: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 du har ikke parkert for vinteren ennå vel? kommer du på treff på søndag. tenkte meg en tur, bilen har stått i over en mnd no så trenger en liten luftetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 ok, mange finer bilder i tråden din. jeg skal også stelle bilen min opp i vinter, har nesten alt det samme som bilen din, uten felger da. har du svart tak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 du har ikke parkert for vinteren ennå vel? kommer du på treff på søndag. tenkte meg en tur, bilen har stått i over en mnd no så trenger en liten luftetur Bilen er parkert for leeenge siden Den kommer ikke frem med d første. Skal ned t Hgsd en gang iløpet av vinteren, for bytting av clutch og div. Men det er vel det eneste... Søndag har jeg planer om å være skikkelig fyllesyk men kanskje jeg tar turen med E36`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå