Gå til innhold

Min 92 E36 320i;p

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry gutta:P JEg skjønte ikke helt åssen jeg lastet opp bildene:P Det er en DØD m50 motor.. Skal ta diagnose test på den,for den går ikke som den skal:/

@ anders87: Fikk den ikke ned av bil tralla,som du ser på ene bilde stoppet det opp:p

Vi Måtte kjøre fram hengeren og bare la bilen trille ned;)

Joda,leppa var overraskende fin,men en liten del under eksosen røyk:P

Men det var ikke verre enn og lime;)

@ vetu03: Har planer om ny motor. M3 eller koste på den motoren som står i et sneglehus og oppgradere visse ting nedi der:P

Ellers er det bare utvendige detaljer jeg mangler.

Har carbon lister rundt bilen,carbon haifinne,så blir det carbon motordeksel,carbon midtkonsoll+++:P

Jeg har mange planer for og si det sånn,men lommeboken strekker ikke til-.-

Apropo: Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med bilen eller hva som kan endre er jeg mottakelig for kommentarer;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å kvitte deg med carbon rundt forbi hehe Fjern leppa bak, sett på M3-skjørt, fjern M-merket bak og foran (hvertfall foran), skifte til ///M-merke på sidelistene med mindre du skal ha M3-motor, heve den litt bak og kanskje heller space ut felgene litt, fjerne nedre lyktesenkere og kanskje heller sette på lyktesenkere av den lange typen oppe. Er egentlig heller ikke noen særlig fan av svarte felger på en svart bil hehe

Lykke til :wink: Du har uansett en bil som skiller seg ut slik den er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å kvitte deg med carbon rundt forbi hehe Fjern leppa bak, sett på M3-skjørt, fjern M-merket bak og foran (hvertfall foran), skifte til ///M-merke på sidelistene med mindre du skal ha M3-motor, heve den litt bak og kanskje heller space ut felgene litt, fjerne nedre lyktesenkere og kanskje heller sette på lyktesenkere av den lange typen oppe. Er egentlig heller ikke noen særlig fan av svarte felger på en svart bil hehe

Lykke til :wink: Du har uansett en bil som skiller seg ut slik den er nå

Hehe, "bytt 50% av delene på bilen så blir den tøff" :wink: Meet Adios: Original polizei in action :P

Syntes denne var fet jeg. Ikke alt jeg ville valgt selv, men absolutt en tøff bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og grattis med ny bil!

Har faktisk alltid hatt lyst å kjøpe en slik bil som det derre!

Tenk så herlig det må være å røske av vinge, fangere, felger, speil (ALT!), så sette på de orginale delene igjen!

Tenk den herlige følesen, blir som å redde en bil som er på vei til å dø av stygghet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "carbon" som du har på lyktelisten over skiltet bak, på leppen foran, på spoileren i midten, på dørhåndtakene?

Fooor.. herfra, så ser det ut som kamuflasje... Med mindre bildene er dårlige, så må dette være verdens dårligste fake carbon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessjess.. Vi får se;)

Jeg har desverre ikke sideskjørtene på og sideskjørtene er av type M3:D Så da slipper jeg hvertfall og bytte DEM:) Det er mye av bilen jeg ikke er helt fornøyd med ja.. Jeg kunne tenkt meg wide body-kit av noe slag..

@S.arnesen: hehe .. Det er ikke så ille, men på de bildene der er det kappa fjærer,så bilen var overhodet ikke kjørbar..:/

Har fått på nye fjærer samt dempere,så nå begynner det og bli bra.. Har vurdert spacere,men har liksom ikke kommet så langt enda.. Vurderer også hel-lakkering av bilen,men er under behandling av farger:p

@bimmerfun:Kjøp min da vettu.. Da kan du gjøre det du alltid har hatt lyst til...

@Vetu03:Takk for det:)

@ChrZZ: Du kan kalle det Karbon Look a like.. Jeg er ikke noe særlig fan av det,men når du blir vant til det ser det litt tøft ut:P

Om man ikke er klar over at bilen er sånn,kan det se ut som om bilen har begynt og flasse i lakken:s

Så det...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...