///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 er masse metallic i den glinser veldig sølv i lyset, men seff, det må du jo se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 jaja.. Fikk da tatt noen bilder igår:P Men om dem blir lastet opp er en annen sak:P Men jeg prøver:) Takk Til ///Mysild for instruks i hvordan og laste opp bildene:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 Nei Faan.. serr azz.. blei jo ikke lastet opp nå heller-.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 kopier den andre delen av linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Du blir nok å få en del oppmerksomhet slik som den er nå Men skal du få oppmerksomhet ifra entusiastene, så må du nok bytte til M-plast Er bra du tar til deg kritikken med et smil! Er flere her inne som har blitt både lei seg, og forbannet fordi de ikke har tålt at folk ikke har likt bilene deres. Jeg liker veldig godt fargen på bilen din! Lakken så også veldig bra ut på bildene Er bra det er flere som har sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 hehe... Jo takk jeg har merket det:P HAr vært et par pensjonister som har snudd seg:O Det er litt artig:) Kritikk må man jo tåle.. joda.. lakken er bra den,men det er et og annet sted hvor det er noen bobler.. Men nå er jeg jo tross alt uten førerkort,så da har jeg tid til og pusse den opp og slikt;) Sedan fungerer greit det;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 praktisk til smårips på tur haha ^^ du skjønte bildene ja, bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimZan Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 hehe,.. Joa.. Den er likt i fjortiss miljøet,men det er når jeg ikke kjører.. eller.. jeg kjører ikke i det heletatt:'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå