Guntho Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Jeg kjøpte nylig et sett med baklykter til E36 sedan av merket DEPO. Disse var det elendig passform på.. det ble en glippe mellom lykt og karosseri på begge lyktene. Det elektriske var det ikke no problem med, alle pærene virker som de skal. Hvilke lykter (merke) av de som finnes på markedet har best passform, noen erfaringer?
OLEZZ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Er ikke depo ebay stuff? kjøp heller fra nettbutikk her i norge i tilfelle.
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 DEPO er vel en form for sertifisering? Dvs godkjennelse for at det kan brukes i biler som kjører på vegen?
-Anders- Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 DEPO er et merke og det er noe dritt! Sånn er det med den saken.
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Ah... sorry Menne, maurtin anbefaler st-import.no. Jeg kjøpte mine baklykter der og dem er også DEPO. Riktignok så har jeg E46.. kan hende at dem også da selger DEPO til E36, mao at du er tilbake til samme problem.
hagenisse Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Kanskje dumt spørsmål, men har du fått dem skikkelig på? Jeg ble rimelig skremt da jeg monterte hvite baklykter på Z3n, var iallefall en halv cm glippe - helt til jeg skrudde dem skikkelig fast.
Guntho Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Jeg har skrudd dem skikkelig fast ja, men det er fortsatt en glippe der.
ChrZZ Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Ah... sorry Menne, maurtin anbefaler st-import.no. Jeg kjøpte mine baklykter der og dem er også DEPO. Riktignok så har jeg E46.. kan hende at dem også da selger DEPO til E36, mao at du er tilbake til samme problem. LOL! Når jeg tenker meg om, så er det faktisk en glippe mellom lykt og karosseri på min bil også! Såååååh, folkens: HOLD DERE UNNA ALLE DEPO-LYKTER
Oderschvank Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 har du fjernet den gamle pakningen før du satte på den nye lykta?
Guntho Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 har du fjernet den gamle pakningen før du satte på den nye lykta? Ja, pakningene var fast i lyktene jeg hadde. Det var originale BMW lykter med oransje blink som var på bilen før.
Eksos Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 St-import sine E36 lykter er ikke depo nei, og passer 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå