landego1 Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Heisann.. Noen som vet om det er mulig å skifte lykteglassene på kjerra mi med nye. Kjører rundt i en 525 e39, 2002 mod, Xenon i nærlys ... De jeg har er av den gamle oransje blinkers typen, samt at de er ganske slitte nå, så skulle gjerne hatt nytt glass utenpå, nye lykter koster jo hud og hår.! Har sett at det er blitt gjort på pre facelift modellene, men finnes det til min bil.. ?
TJ Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Det går dessverre ikke å bytte bare glasset på facelift-modellene av E39 (får ikke kjøpt kun glasset). Hadde du hatt en pre-facelift hadde det gått, som du riktig påpeker. Du må i såfall kjøpe nye lykter for å få nytt glass og hvit blink. Alternativet er jo å prøve å polere opp de du har med f.eks. autosol. Har selv gjort det en gang i tiden, og det ble en klar forbedring. Men de blir jo ikke som nye... Bare et rimelig tips du kan vurdere og se hvordan blir.
zH- Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 du kan våtslipe lyktene å polere opp med maskin etterpå Good as new
B m w 5 2 5 i Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Tar opp igjen denne.. Noen som vet hvem i Bergen som våtsliper lykter? Hverken Riis eller lakkereren kunne gjøre dette..
Tore Diesel Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Tar opp igjen denne..Noen som vet hvem i Bergen som våtsliper lykter? Hverken Riis eller lakkereren kunne gjøre dette.. Ville ikke er vel det rette ordet som passer til den lakkereren der tenker jeg. For det skal vel ikke være noen sak for en fagmann å våtslipe litt.... Merkelig
B m w 5 2 5 i Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Trodde også at det var noe en lakkerer burde klare. Får ta å høre litt mer rundt..
Odd-M Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Det fungerer fint å gjøre det for hånd med Autosol eller annen metallpolish og avslutte med vanlig bilpolish. Det tar litt tid men resultatet blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå