xp1987 Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 ikke vær eneste gang, men ofte når jeg putter bilen i 1 og 2 gir når den står stille kommer ett lite smell.. Hva kan dette være? Har forøvrig også noen knirkelyder fra girkassa når jeg gir fra 3 til 2 ganske rolig. hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 kan det være hardykoblinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Samme på min, og jeg har blitt fortalt at det er hardykoblinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xp1987 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Okay, hvor sitter den? Noen som har bilde eller kan forklare? ellers så kan jeg jo søke litt i gamle tråder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Slik ser den ut på e36. Den sitter midt under bilen. Den er lett å oppdage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xp1987 Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 guide til bytting hvis du skulle trenge det. http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... -Guibo.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå