Gå til innhold

e46 320 diesel må VEKK pga skole!

Remi320d
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men klart du kan komme å prøve bilen om du er inntr? det nekter jeg ingen.. men jeg vil ikke at sånne halveis inntr kommer, for av egen erfaring, de prøver sier de tar kontakt, hører ingenting...
Her kan man vel aldri helgardere seg? Blir vaskelig å selge bil med den holdningen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det missforsto meg... folk kan komme å se på bilen så mye de vil, men er bare så utrolig mange som kommer bare for å se, skjønner du? som ikke har penger osv.. Har opplevd det noen ganger de siste ukene, derfor jeg bare nevnte det... var ikke meningen å virke vanskelig på noen måte.. men jeg må bare bli kvitt bilen kjapt å derfor vil jeg at folk som kommer hvertfall er litt seriøse da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen må vekk!! 175 000,- å den er din! jeg har også fikset nå at orginal radio følger med og pioneer bluetooth spiller verdi 4500 følger med!

Ta kontakt med meg, jeg begynner på skolen 18 august og kan ikke ha bilen mer :(

Håper noen er inntr i en strøken 320 diesel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg ikke vært gjeldslave skulle jeg gjort det, men 165 000 kan jeg gå med på om dere henter den kjapt, å du vet som meg at dette er ett bra kjøp for dems del da, den er verdt mer en det.. men jeg har ikke tid til å vente mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...