Bare_egil Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 bare om du mest sannsynlig skal kjøpe bilen, jeg vil ikke ha besøk av nysgjerrigperer... hmm, man er som regel nysgjerrigper når man skal kjøpe seg ny brukt bil. trodde det hastet med å selge bil jeg.. men du får ha lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 er det krise selger jeg bilen til en som har bud på 175 000,- men det tror jeg neppe skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 men klart du kan komme å prøve bilen om du er inntr? det nekter jeg ingen.. men jeg vil ikke at sånne halveis inntr kommer, for av egen erfaring, de prøver sier de tar kontakt, hører ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 men klart du kan komme å prøve bilen om du er inntr? det nekter jeg ingen.. men jeg vil ikke at sånne halveis inntr kommer, for av egen erfaring, de prøver sier de tar kontakt, hører ingenting... Her kan man vel aldri helgardere seg? Blir vaskelig å selge bil med den holdningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 tror det missforsto meg... folk kan komme å se på bilen så mye de vil, men er bare så utrolig mange som kommer bare for å se, skjønner du? som ikke har penger osv.. Har opplevd det noen ganger de siste ukene, derfor jeg bare nevnte det... var ikke meningen å virke vanskelig på noen måte.. men jeg må bare bli kvitt bilen kjapt å derfor vil jeg at folk som kommer hvertfall er litt seriøse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 gi noen bud da folkens,jeg begynner på skolen om 3 uker og om den ikke er solgt før det blir det inkasso bil! å det fortjener ikke denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 kommer en som mest sannsynlig skal kjøpe bilen til uka, om noen andre er inntr så gi bud over 173 000 !!!! ring 95471551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 selges til bud over 173 000,- Dette er billig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 bilen må vekk!! 175 000,- å den er din! jeg har også fikset nå at orginal radio følger med og pioneer bluetooth spiller verdi 4500 følger med! Ta kontakt med meg, jeg begynner på skolen 18 august og kan ikke ha bilen mer Håper noen er inntr i en strøken 320 diesel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 sett ned prisen mer så er det nok noen som biter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 sjekk gjennomsnitt pris da, dette er under laveste på finn! å min har masse ekstra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 gi bud! bilen må bare vekk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 D må være noen som er inntr i denne bilen! Jeg kan seriøst ikke ha den mer, så gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 150.000 ? foreldrene mine er intressert i en 320 diesel, men dem vil bruke maks 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 hadde jeg ikke vært gjeldslave skulle jeg gjort det, men 165 000 kan jeg gå med på om dere henter den kjapt, å du vet som meg at dette er ett bra kjøp for dems del da, den er verdt mer en det.. men jeg har ikke tid til å vente mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg