Remi320d Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 grunnen til at jeg ikke kan selge den er pga pant i bilen vettu, nestemann vil vel ikke ha heftelser i bilen da han får bilen, jeg skjønner ikke poenget med å ta en sånn diskusjon om dette, ja er KRISE med å selge bilen, men jeg selger den ikke under det jeg kan , så håper NOEN av dere forstår hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 bilen går til høyeste bud over 165 000,- dette er billig, siden felger/spillere/lykter og alt følger med! dette er en kjempe bil som er utrolig fin å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 129,000,- Henter den til helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 les hele topicen før du kommer med sånne bud... jeg har pant i bilen! så desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 La nå gutten få være i fred. Han har en bil å selge som det er nesten 190 000.- i SP på. Minus det som er nedbetalt. Han greier sikkert å sitte med bilen , men har som de fleste gjør , satt en minstepris på 165 000.- Da får sikkert kjøper en bil UTEN Pantehefte. Om han ikke får solgt , så er nok ikke problemet større enn at han må ta en jobb ved siden av skolen for å betjene lånet. Faktisk så kan jo det være det lureste i dag. Bruktbiler i denne prisklassen flommer jo over snart. Foreslår at du lager deg en ny salgstråd på bilen din og ber om at den holdes ryddig av oss andre innpå her. Lykke til med salget og ev.skolegang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 takk , jeg lager meg nok en ny tråd... håper noen vil ta over bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg