carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 hei jeg har en 328 e36 som ikke vil gå på tomgang når den er kald. har bytta LMM og enda er den slik. men når jeg tar ut kontakta til LMM så går den rett opp på slik turtall som den skal og går helt fint. noen som kan hjelpe meg med dette problemet? er det hjernen som tuller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Har du sjekka tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 hmm nei har ikke det, hvor hen sitter den? skal det ha noe og si på den da bilen går fint når jeg tar ut kontakten til LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Hvis motor ikke stopper når du tar av LMM kontakt, er LMM som regel defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 det trodde jeg også, men nå har jeg vert og henta helt NY LMM i dag så da må det jo vere noe anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Skrev som regel... Kan være lednbrudd til LMM, vakumlekk og o2-sensor osv. Kan være problem med lagrede feilkoder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 okei takker så mye for svar. skal ta diagnose på den i løpet av uka. hva mener du med o2 sensor? har ikke peling på så mye motor greier desverre så du må forklare det så en amatør som meg skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Lambdasensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 åja stemmer har tenkt litt på det selv egentlig, men hvor sån ca sitter de? dyrt og bytte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Sitter på eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 muligens du har en vakumlekasje etter spjeldet. Pakningen ved tomgangsregulatoren blir ofte dårlig på m52'en. Vanskelig å se. Tomgangsregulatoren sitter på underside av innsuget. Kan også lekke i pakning mellom innsug og topp. spray motorstarter rundt innsuget og se om du kan finne noen lekkasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå