Sir Hofstad Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Den jeg har i prosjekttråd. Lurer på om det lønner seg å selge med eller uten kompressor? Km på motor ca 160, alt teknisk/mekanisk 100%, nylakkert, osv,osv... Kjørt i Kuwait og godkjent uten lambda og katalysator. Spørsmålet er egentlig om jeg skal gjøre som jeg vil(altså dette), eller style med felger og senkesett osv. Hvor ligger interessen til folk? Kan få 325 med 275HK som ikke er langt unna M3.
325ixturbo Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 jeg ville nokk kjøpt den med kompressor, men ville sett ann eieren , men du kan jo altids ta av kompressor kitet når du skal selge. sir Tommy på dette forumet slet litt med å få solgt bilen sin pga kompresor.
Sir Hofstad Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Blir mulighet for å få sett og prøvd. Pusset opp en ihjelrusta 84 320 som jeg bla sveisa nytt gulv i. Byttet den likt med touringen med ny motor. De som overtok ble påkjørt og fikk igjen 38600 for 2 år siden, og da fikk de plukke ut stereo og Hartge felgene... Det jeg mener er at jeg gjør aldri noe halvveis. Blir ikke noe penger av det, men da veit jeg alt er Ok.
Mexos Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Skal du selge eller skal du beholde? Synes jeg leser i det ene at du skal beholde og koste på, så i det neste så skal du selge. Anbefaler ihvertfall å finne ut om dette er en bil du skal ha en stund før du begynner å koste på. For slike penger får man aldri igjen ved salg. Snakker av erfaring. Jeg er alltid skeptisk til å kjøpe trimmede biler så lenge jeg vet det ikke er skikkelig gjort. Men mange her inne vet jo hvor seriøs du er så et forum salg tror jeg går fint. Forutsett at det faktisk er noen her inne som kunne tenke seg en slik bil da. Men viktigst av alt tror jeg er salgsannonsen. Har du en god salgsannonse er det mye lettere å selge en trimmet bil enn en halvveis dårlig annonse på autodb.
Sir Hofstad Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Er det som er "utfordringen" Andre bygger halveis M3 og krever mye mer. Hos meg får du drømmebilen min, til halvpris... Kommer til å gjøre den ferdig med SC, men siden det er guttedrøm er den vanskelig å " kvitte". For de som ikke kjenner meg skjønner jeg det er vanskelig å få noen formening
Mexos Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Er det som er "utfordringen" Andre bygger halveis M3 og krever mye mer. Hos meg får du drømmebilen min, til halvpris... Kommer til å gjøre den ferdig med SC, men siden det er guttedrøm er den vanskelig å " kvitte". For de som ikke kjenner meg skjønner jeg det er vanskelig å få noen formening Da bygger du bilen og koser deg Penger er ikke alt. Er viktig å realisere drømmene sine;) Så får du ta skuffelsen eller den positive overraskelsen når du eventuelt må selge den i fremtiden Jeg er ihvertfall ikke redd for å kjøpe noe fra deg.
Azeton Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Med kompressor og 275hk vil du få et HELT annet Drag fra 1500rpm og til 5000 enn det M3en har.. Et sinnsykt mye mer brukbart register
Sir Hofstad Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Er det som er "utfordringen" Andre bygger halveis M3 og krever mye mer. Hos meg får du drømmebilen min, til halvpris... Kommer til å gjøre den ferdig med SC, men siden det er guttedrøm er den vanskelig å " kvitte". For de som ikke kjenner meg skjønner jeg det er vanskelig å få noen formening Da bygger du bilen og koser deg Penger er ikke alt. Er viktig å realisere drømmene sine;) Så får du ta skuffelsen eller den positive overraskelsen når du eventuelt må selge den i fremtiden Jeg er ihvertfall ikke redd for å kjøpe noe fra deg. Gjør aldri noe halvveis, og derfor kanskje at jeg har vært sånn av og på. Har vurdert økonomi slik tidligere at jeg ikke kunne gjøre den slik jeg ville, og derfor lagt den ut BILLIG, men nå er økonomi OK, og da smetter vi skilt på neste uke. Blir IKKE solgt før ferdig
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Hvordan pris tenker du å ta for bilen fiks ferdig da? Gjort deg opp noen formening om det?
Sir Hofstad Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 Vil si ca 100, men da har du 325 som drar skinnet av pølsa og litt til Med papirer siden ble kjøpt ny.
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Og da er tiden inne til å bestemme seg for sett. Bestilt Vader seter i lysgrå skinn. Blir dekk på 16" TSW felger til spinning. Og nye felger i 17 eller 19". Gjør ferdig M-tech eksteriør. Stereo osv,osv er klart. Heller til et Rotrex sett på ca 275 før datasprut, og nærmere 380 med DS. Selvkost ca 110-120, da med 2 års garanti på kompressorsett. Motor er byttet hos BMW med kvitteringer som nevnt, og er uten feilkoder, lekkasjer og går SMUUUUTHHHH
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 Og så monterer jeg ny alarm fordi DEFAEN som står i er rett fra undergrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå