Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

PS. Hvilke "ting" tenker du på? :wink:

Svarer på det i denne posten, ble litt mye tekst i den forrige :P .

Men har blitt litt mekking idag også. Montert Lowtec 50mm fjærer foran, pga. stylte-look'n etter Bilstein demperne ble montert. Så da har jeg pent brukte Eibach fjærer (-30mm) til salgs hvis noen trenger :) .

Ellers så ble begge pendelstagene bak bytta pga. knirk og i elendig forfatning, "knirkeforing" bak byttet, et hjullager foran byttet samt fått tatt 4-hjulskontroll. Så no e d bærre lækkert :D .

Og pga. alt for godt tilbud, kjøpte jeg 19" Vertini Hennesey felger idag 8) .

Har kun mindre gode mob.bilder tilgjendelig...

jsj55wt3w4dpknfhflib.jpg

n972gponvvwj9rahlhik.jpg

dk5pp7rws2alihisajhe.jpg

4dur9bg2s307992196q1.jpg

65yzovo1bv11r0on5y69.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du skulle på Skogen, sant?

Skal i bryllup i Sverige i helga, så desverre ryker R.skogen for min del dette året

:( .

Selv om det må sies at de gamle felgene dine overhodet ikke gjorde skam på bilen.. :) Snakker vi nye vinterfelger..? :wink::P

Syns de andre felgene var såpass "slitt", samt fikk disse her veldig billig. Er helt enig med Saltkjelen at det er utrolig vanskelig å skaffe flotte men forholdsvis billige 19" felger til E39. Er uansett ikke tema for meg å bruke 20- 30 000,- på hjul nå.

Blir å selge de gamle, for drøyt med 19" på vinteren med denne bilen 8) .

litt OT kanskje, men blir det rett å ta 4-hjulskontroll på andre felger enn de du bruker til vanlig?

Det har med innfestningen til reflektorene som monteres på hjula. Blir bare kødd å få festet de skikkelig hvis man ikke har orginalhjul. Så var ikke tema for brod'ern å ta kontrollen uten at jeg la på vinterhjula først :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeeget bra felgvalg Cottis :D Grattis! Flereikefelger er jeg svake for 8)

Senken så også bra ut og med de utskiftningene du har gjort nå er vel bilen som ny å regne :?::)

Jeg får besøk fra Malmö (søstersen m fam) i helga så får heller ikke med meg Rudskogen dessverre :cry: Vi får satse på å treffes i Tbg eller på treff i løpet av sesongen :D

PS. EU-godkjente børsa mi i dag 8) 2 nye år på veien, ved neste kontroll har jeg også hvite skilt :D:D:D

God helg :!:

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...