Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med hvite skilt, senk og kjempe råå felger Steffan :-). Kan ikke si jeg likte de forrige felgene dine så godt men disse likte jeg godt. Synd du ikke kommer på skogen imorgen da, for gledet meg litt til se bilen og juggi med deg imorgen, he he :-). Men vi tar den igjen ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeeep, liker de bildene av bilen med de felgene nå altså :-). Husk ta noen bilder i solnedgang også da;-). Ja som deg skal jeg også prøve satse på 2 dagers våler til høsten. (min favoritt bane).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gEiRA, vent til du har sett de IRL ;) Steffan var innom her istad med en hjelm noen skal låne og jeg må si at det ser meget bra ut!

Vi gutta med hus og familie må ofte prioritere til andre ting enn dyre felger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gEiRA, vent til du har sett de IRL ;) Steffan var innom her istad med en hjelm noen skal låne og jeg må si at det ser meget bra ut!

Vi gutta med hus og familie må ofte prioritere til andre ting enn dyre felger ;)

Er vel ikke det som er poenget.. men istedenfor å kjøpe 3 felgsett som er billige, kan man heller spare til ett gromt felgsett. Husker jeg gav 13000,- for Hamann felgene til femmern min.. tror nok Steffan hadde hatt råd til det med litt tolmodighet, og de er mye råere, og det er Steffan enig i, det vet jeg.. Men greit, jeg skal gi de en sjanse. Nå får negern bare komme seg hjem fra Sverige igjen så ser vi 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Geir Anders: Regna med at du ikke ville like disse så godt :wink: . Syns de kler bilen, fikk de til en go-pris samt ikke noe alle kjører rundt i. Skulle gjerne hatt noen typiske og riktige felger, men utvalget og prisnivået er håpløst i detta landet.

Jeg har jo også 3 andre her hjemme å ta hensyn til. Så er litt begrenset hvor mye av pengepotten som kun skal gå til far sine intr. (noe det har gjort til gangs hittil i år... :whistle: ).

Var det moro i Sverige da , Cotte? Hører du mangler en Nokia nå ? =)

Joa, var morro der, og ikke hver dag man er invitert til et slott 8) .

Desverre var vi 4 par som ble robba for mye verdisaker i løpet av kvelden/natta :( . Så ødla mye av opplevelsen av helga. Under et år siden vi hadde innbrudd her hjemme nå, så føler vi har fått vår dose av denslags :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...