Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi Vestfold-gutta ruler jo Fahrfreude da...hehe...neida. Jeg trenger mere stoff, folkens! Og da mener jeg ikke dop, men artikler til bladet. Jeg og Steffan begynner bli lei av å være midtsidepiker for dere!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Vestfold-gutta ruler jo Fahrfreude da...hehe...neida. Jeg trenger mere stoff, folkens! Og da mener jeg ikke dop, men artikler til bladet. Jeg og Steffan begynner bli lei av å være midtsidepiker for dere!! ;)

Ohohoh..Pick me, Pick me ;) hehe... Jeg poserer gladelig på panseret i ført tanga jeg om jeg må ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Vestfold-gutta ruler jo Fahrfreude da...hehe...neida. Jeg trenger mere stoff, folkens! Og da mener jeg ikke dop, men artikler til bladet. Jeg og Steffan begynner bli lei av å være midtsidepiker for dere!! ;)

Ohohoh..Pick me, Pick me ;) hehe... Jeg poserer gladelig på panseret i ført tanga jeg om jeg må ;) hehe...

Ligger en slik en link til en tysker med tanga alt på tulletråden husker jeg riktig?

Vel seriøst så må det faktisk inn stoff til bmwccn bladet om det skal forsette.

Synd at bilde av Steffan sin bil ikke ble vist sammen med artikkelen til vårmønstringen egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Vestfold-gutta ruler jo Fahrfreude da...hehe...neida. Jeg trenger mere stoff, folkens! Og da mener jeg ikke dop, men artikler til bladet. Jeg og Steffan begynner bli lei av å være midtsidepiker for dere!! ;)

Jeg poserer gladelig på panseret i ført tanga jeg om jeg må ;) hehe...

Jeg vil se på.. heheh! Fikk akkurat et bilde i toppen av en gjeng halvgamle gutter i ført tanga på panseret til doktoren.. hehehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Vestfold-gutta ruler jo Fahrfreude da...hehe...neida. Jeg trenger mere stoff, folkens! Og da mener jeg ikke dop, men artikler til bladet. Jeg og Steffan begynner bli lei av å være midtsidepiker for dere!! ;)

Jeg poserer gladelig på panseret i ført tanga jeg om jeg må ;) hehe...

Jeg vil se på.. heheh! Fikk akkurat et bilde i toppen av en gjeng halvgamle gutter i ført tanga på panseret til doktoren.. hehehe:P

That would be løøøøvely... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer det seg virkelig nye speil. Min lakkerer har omsider skaffet riktig flakes :P .

Ellers så skulle jeg egentlig bytte olje og alt av filtere, samt få tatt diagnose og sjekket ut Airbag feil i ettermiddag. Men pga ferieavvikling, så blir det gjort i helga eller til uka.

Siden det ikke ble noe skruing, så kjørte jeg en tur og fikk med meg Sandefjord Gand Prix. Artig og få se hele proffeliten gi alt i gaterittet, Arvesen vant forresten :D .

Men på vei hjem, rett etter jeg tok av på E-18 ved Tønsberg, oppdaget jeg at kj.vannstemp lå mellom midten og rødmerket. Fikk kjørt pent hjem med varmeapp. på fullt uten at det steg noe mer.

Vel hjemme konstaterte jeg, at viskosen er gåen :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fører bilen til stig noen hakk viderre!

Kjekk bil, går rimelig greit også, har hatt meg litt tid bak rattet på den.. :)

Men tar jeg helt feil om jeg sier at siderutenne er dobble på bilen? (svart kant øverst)

Så ikke dette på utstyrslista..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...