Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

Bra du fører bilen til stig noen hakk viderre!

Kjekk bil, går rimelig greit også, har hatt meg litt tid bak rattet på den.. :)

Men tar jeg helt feil om jeg sier at siderutenne er dobble på bilen? (svart kant øverst)

Så ikke dette på utstyrslista..

Jepp er dobble glass, er vel denne koden: 352 DOUBLE GLAZING? Det er noe som virkelig hever kvalitetsfølelsen syns jeg 8) .

Blir spennende se speilene kommer på :) .

Kommer på i beg. neste uke. Var også og leverte deksel over hengerfeste til lakk idag. Skal bli digg og få av den mindre pene, men kjekke saken der bak 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du tid en dag denne uken Steffan så vi kan hente delene på Gulli? Imorgen f.eks

Skal prate med Kent Roger imorgen tidlig, så jeg tar kontakt med deg etter det :) .

pen bil, helt lik min :)

angrer ikke akkurat etter mange e36 coupe'er og så oppgradere meg til en 540..

bilde etter rudskogen, angeleyes'ene er blitt hvit/blå og list på skjermen montert i ettertid :P

Har fått med meg at du har skaffet skikkelig BMW 8) . Morro og endelig se et bilde av den, få lagd deg en tråd med masse bilder da.

Og fy flate og jeg ser frem til de nye speila når jeg ser bilde av din 540 :D .

OT: Hadde du avtb. hengerfeste til salgs?

veldig fine biler begge to.

Helt enig med du, takk takk :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo lett at det ikke er bilen til Steffan. Uorg lykter foran, sorte felger, flagg på skiltet..

Hvordan i svarte, skulle han kunne vite at bile til Steffan C har flagg ? :lol::lol:

han har jo sensurert skiltene 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ideer for onsdagstreff nå til onsdag? Ole-M som lurte.. Kunne jo hørt med Kepler.

Har pratet med Pål, helt greit at vi er på Kepler på Onsdag. Skal vi si kl 18:00, og frem til kl 22:00?

100kr pr bil, og kan da bruke alt utstyr og produkter utenom poleringsmaskiner :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...