Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wow! Denne har blitt pen da! Nydlig arbeid Steffan:) Har lyst på samme felger.. hehe.. Ser at flere spør etter hvilke "flakes" som er i lakken..

Det er ikke flakes, men en .. søren.. hva kalte han det nå igjen.. Trodde jeg husket det..hehe.. 20% med ettellerannet som glinser:p Krystalleffekt lurer jeg på han kalte det. Geir Engvik hos GESI på Sjøholt lakkerte iallefall bilen. Er forresten 2års garanti på lakkarbeidet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrg, tror dere faen meg ikke radiatoren gikk åt skogen idag da :? . Feste til slangen på motsatt side av e.tank revnet.

Fikk festet slangen på et vis så jeg kom meg hjem. Ikke akkurat billig den radiatoren heller, men må jo bare ha en ny selv om det passet dårlig nå rett før siste happening :) .

Har også noen små jåle-deler på vei fra KOED, samt et felgsett som skal bli morro å få prøvd 8) .

Wow! Denne har blitt pen da! Nydlig arbeid Steffan:) Har lyst på samme felger.. hehe.. Ser at flere spør etter hvilke "flakes" som er i lakken..

Det er ikke flakes, men en .. søren.. hva kalte han det nå igjen.. Trodde jeg husket det..hehe.. 20% med ettellerannet som glinser:p Krystalleffekt lurer jeg på han kalte det. Geir Engvik hos GESI på Sjøholt lakkerte iallefall bilen. Er forresten 2års garanti på lakkarbeidet..

Takk for det Stig. Ja, har blitt endel mer "hel" igjen :P . Liker godt den lakkombinasjonen, men faen ikke lett å finne riktig type effekt. Så takk for info.

ACS kopiene kler disse bilene godt, skulle vært et hav bredere for lookens skyld da. Men hadde de til overs etter salget av den gamle bilen, og ICEBEAR dekka er ikke brukendes til vinterdekk. Så da bruker jeg de opp i sommer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt da Steffan. Det var da nok for en radiotor syntes jeg. Denne er vel ny du får så slipper du tenke noe mere på den. Hadde det ikke vært for helga hadde du vel sjekket sikkert litt rundt først?

Håper det ikke er flere ting som skjeer nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenn, det er litt kjipt dette ja. Ihvertfall siden jeg har brukt endel peng i det siste, samt kjøpte endel ting i forrige uke som strengt tatt kunne ventet ift. dette :roll: .

Jepp, er litt peng. Men selv om jeg ikke har eid denne bilen så lenge, så har jeg merket at de fleste deler koster. Hadde nok handlet på KOED hvis jeg hadde hatt mer tid. Men jeg fikk en fin pris her i Tbg, og får den raskt :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke jeg må ta Bjørns plass..han sliter med å bli ferdig med bilen..

Du kommer vel Bjørn? Blir ikke det samme å kjøre opp uten deg, samt lenge siden vi har møtes :P .

Nå er 540'n frisk igjen. Radiator bytta jeg ikveld, samt fått montert div. unødvendig stasj fra KOED 8) .

Imorgen blir det olje & filter skift, samt bremseveske skal byttes. Så da beg. den å bli klar for årets siste store treff :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...