Kai-P. Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 @Kai-P., takk gutten . Er du klar til Våler? Jess, sør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Helt klart en fordel på sånne plasser. Men hvordan tror du det er hvis den står oppvippet en stund i kraftig regnvær o.l. ? Er vel en form for drenering, slik at man ikke får vannstand? Ja. Vipp de opp og se ned ovenfra der de vris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Wow! Denne har blitt pen da! Nydlig arbeid Steffan:) Har lyst på samme felger.. hehe.. Ser at flere spør etter hvilke "flakes" som er i lakken.. Det er ikke flakes, men en .. søren.. hva kalte han det nå igjen.. Trodde jeg husket det..hehe.. 20% med ettellerannet som glinser:p Krystalleffekt lurer jeg på han kalte det. Geir Engvik hos GESI på Sjøholt lakkerte iallefall bilen. Er forresten 2års garanti på lakkarbeidet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Arrrg, tror dere faen meg ikke radiatoren gikk åt skogen idag da . Feste til slangen på motsatt side av e.tank revnet. Fikk festet slangen på et vis så jeg kom meg hjem. Ikke akkurat billig den radiatoren heller, men må jo bare ha en ny selv om det passet dårlig nå rett før siste happening . Har også noen små jåle-deler på vei fra KOED, samt et felgsett som skal bli morro å få prøvd . Wow! Denne har blitt pen da! Nydlig arbeid Steffan:) Har lyst på samme felger.. hehe.. Ser at flere spør etter hvilke "flakes" som er i lakken..Det er ikke flakes, men en .. søren.. hva kalte han det nå igjen.. Trodde jeg husket det..hehe.. 20% med ettellerannet som glinser:p Krystalleffekt lurer jeg på han kalte det. Geir Engvik hos GESI på Sjøholt lakkerte iallefall bilen. Er forresten 2års garanti på lakkarbeidet.. Takk for det Stig. Ja, har blitt endel mer "hel" igjen . Liker godt den lakkombinasjonen, men faen ikke lett å finne riktig type effekt. Så takk for info. ACS kopiene kler disse bilene godt, skulle vært et hav bredere for lookens skyld da. Men hadde de til overs etter salget av den gamle bilen, og ICEBEAR dekka er ikke brukendes til vinterdekk. Så da bruker jeg de opp i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Denne blir bare lekrere og lekrere Speilene satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Takk takk Haug, skal bli enda finere med tiden . Du får få deg en E39 540 når R6'n er solgt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Mekonomen kan være et alternativ på radiator. Kjøpte billig der til M5en. Den er fra Nissens i Danmark. Klin lik original. Kan muligens fikse noe rabatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Ble Morris Gunnar, fikk en fin pris av Kåre. Men så kan man jo diskutere om 3800,- er en god pris, uansett er ny radiator her kl 08 på Onsdag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Høres ut som en god pris. Du får skru deg ferdig før helgen da, så du kommer deg oppover. Du og Bjørn må jo virkelig kjøre friskt for både meg og Magnus nå som vi ikke er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Kjipt da Steffan. Det var da nok for en radiotor syntes jeg. Denne er vel ny du får så slipper du tenke noe mere på den. Hadde det ikke vært for helga hadde du vel sjekket sikkert litt rundt først? Håper det ikke er flere ting som skjeer nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Glenn, det er litt kjipt dette ja. Ihvertfall siden jeg har brukt endel peng i det siste, samt kjøpte endel ting i forrige uke som strengt tatt kunne ventet ift. dette . Jepp, er litt peng. Men selv om jeg ikke har eid denne bilen så lenge, så har jeg merket at de fleste deler koster. Hadde nok handlet på KOED hvis jeg hadde hatt mer tid. Men jeg fikk en fin pris her i Tbg, og får den raskt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Ja koster litt kroner når enn MÅ ha det der og da iallfall i tillegg til stiv pris fra før av. Håper det går greit montere imorgen da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Du og Bjørn må jo virkelig kjøre friskt for både meg og Magnus nå som vi ikke er med. Spørs om ikke jeg må ta Bjørns plass..han sliter med å bli ferdig med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Spørs om ikke jeg må ta Bjørns plass..han sliter med å bli ferdig med bilen.. Du kommer vel Bjørn? Blir ikke det samme å kjøre opp uten deg, samt lenge siden vi har møtes . Nå er 540'n frisk igjen. Radiator bytta jeg ikveld, samt fått montert div. unødvendig stasj fra KOED . Imorgen blir det olje & filter skift, samt bremseveske skal byttes. Så da beg. den å bli klar for årets siste store treff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Godt å høre Steffan . Da begynner det krible litt frem mot lørdan . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg