///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Er det Mysild som har tatt det bilde Thomas? holdt med et bilde av deg for min del, heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Tror ikke touringen er den mest optimale i den nye sløyfa, for å si det slik... Men moro var det uansett! Nei, er vel ikke den beste kombinasjonen på ny- sløyfa. Men med et bedre understell og dekk skulle jeg holdt godt følge . tomatgear.. heheheer det ikke bare å skru av elektronikken da steffan syns du stod på bra rundt svinga der jeg! bra noen fikk kjørt på bane............... Hadde jo slått av ASC'n, men alikevel holdt "noe" igjen ut av flere svinger . Funnet noe mer ut av ditt mystiske problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 holdt med et bilde av deg for min del, heheh Haha, smalt det fra kongen av høyrehånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 nei ikke skjønt no av det enda.. ikke titta på det heller.. men bilen funka helt fin fint på turen hjem, selv om en stakkars bussholdeplass fikk lide for vår frustrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 har tatt av bandasjen nå, så nå må du finne på noen annet kjekken hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ryker jo bare av et hjul jo , må nesten ha sperre med så mye gamp eller .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 ryker jo bare av et hjul jo , må nesten ha sperre med så mye gamp eller .... bildet er tatt noen sekunder etter at vi stoppa.. balja spant på begge,men ja takk, vil gjerne ha sperre! nok o.t fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 steffan, hadde du automatisk innfelling av speilene på din bil originalt? Har fått mine speil nå, men har ikke automatisk innfelling originalt på min bil. Vet du om de vipper opp når de mister spenning, eller motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 beem528, Han hadde innfelling originalt. Du trenger ny vindusbrytermodul i førerdøra (med en liten knapp ved siden av vippebryteren til speilene), og en ny dørmodul innvendig i høyre dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 ok, må jeg trekke om noe ledninger eller er det bare plug-and-play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Med de to modulene så er det bare plug and pray. Rett i hos meg ihvertfall. Det er en del styringsgreier i forhold til at de ikke skal kunne vippes i fart etc. Finnes som regel noen slike bokser og bryterpanel på Ebay til noen små hundrelapper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 flott takk for hjelpen, får søke litt rundt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 @beem528: Her har du litt mer info fra Gunnar sin tråd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 se der ja, fant en på ebay, kan bli noen dyre speil for meg dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 se der ja, fant en på ebay, kan bli noen dyre speil for meg dette her Hehe, kan fort bli det ja, dørmodulen er rimelig dyr har jeg hørt . Men er jo ingen nødvendighet med innvipp da. Kan ikke si at jeg har hatt bruk for det enda . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg