Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).

Share

Anbefalte innlegg

Mulig det er noe ifm tomatkassa som gjør dette.

Hva skjer egentlig? Er jo veldig tydelig når ASC struper motoren. Bremsingen av hjulene er egentlig bare en fordel derimot.

Har skrevet litt om det her.

De gangene jeg hadde full effekt og ASC avslått, ble det flotte røykskyer fra bakdekk hvis jeg var for tidlig på gassen. Så da er vel ASC deaktivert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jess, ble den ;) Kom nettopp inn døra her nå. Rett og slett strøken. Interiøret er helt feilfritt. Ingen slitasje på førerstol dog km stand heller.

Dette blir morro vinterbil :D

Okei, hvis jeg bestiller en slik frontfanger vet du om jeg kan bruke de orginale tåkelysene?

EDIT: Er det ikke samme interiør vi har da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis da :D . Tittet litt på bildene nå igjen, ser ut som samme interiør og ser det er comfortstoler i den. Er det skinn i håndtakene på dørtrekka?

Når det gjelder tåkelys, så passer ikke de fra orginalfangeren. Er vel kampanje på GS om dagen, så er kansje noen fine tilbud på M5 fanger med lister og lykter 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er komfort seter. Det meste er skinntrukket i den. Midtkonsoll, håndtak, hanskerom etc.

Ja de har jo det, men det er uten tåkelys, hehe.

Samme som meg da, er skinn hele veien her og! Noe gjør at bruktmarkede blir litt mindre vil jeg tro. Men har jo litt tid da, ikke hvite skilt før 03.06.09 :P .

GS har kampanje på fanger med alt også 8) .

6-0723-L

M5 Frontspoiler E39 m/Lykter (inkl gitter og lister)

Pris 4.269,38 kr. (3.415,50 kr uten mva)

18.0 Sett på lager.

Kampanje fra 10/10/08 til 01/12/08. Ordinær pris 5,692.50 kr (inkl. mva)

32947.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ikke så mye synlige forandringer på 540'n i det siste. Men fikk EU-godkjent den denne uka, uten en feil heldigvis :D .

Så har jeg sandblåst og lakkert de 16" felgene som fulgte med når jeg handlet bilen. Selvfølgelig tok jeg ingen bilder av de før fix, men meget fornøyd med resultat.

Var tross alt helt sorte av støv/irr der lakken var borte og hadde store bobler der lakk enda "hang" på, skulle egentlig kaste de :) .

Montert ContiVikingContact 3 i 225/55 R16 på de, så burde være bedre skodd i år enn i fjord da 18" Hankook Icebear ble prøvd :roll: . (har de enda, står på ACS kopiene)

Har også kjøpt nytt interiør, samme som jeg har nå, men litt nyere og mer strøkent. Desverre hadde ikke dørpaneler skinntrukende håndtak, så får prøve å få noen til å trekke om de jeg har idag.

Ellers så rundet den 220K i forrige uke, så da har jeg faktisk kjørt 4K siden handel i slutten av Mai :P .

Litt fler oppgraderinger kommer til uka.

v7qxr2cy0l6sxdxgsqnd.jpg

98z4cyg6z0mc4n3l8bgr.jpg

4a0tlplan14a4yc986m0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du vil ha bedre kjøre glede med de 16" kontra 18" på vinteren.

4k siden mai var ikke mye. Kjørt 2k med nye patman bilen min på 1mnd da blitt mye ekstra kjøring siste tiden og kansje ikke så rart når enn bommer på Autozentrum Gardermoen og Oslo, he he :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...