Gå til innhold

Rettigheter+verksted


TorErling
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Har rotet meg bort i ett sikkelig elendig verksted, som ikke klarer å fikse bilen min.

Problemet er at jeg har en lekasje på kjølevannet, Første runde jeg var inne så kom de fram til at det var ekspansjonstanken som lakk, og de byttet da denne. Det kostet meg 2000kr, noe som i og for seg var greit. Tingen er at den forsatt lakk etterpå, sier jo selfølgelig ifra om dette, og de mener de kan klare og fikse dette ved å lime. ( de mener det lekker i selve feste til ekspansjonstanken) Greit.. siden alternativet blir ny radiator. .. så mente de at de dette kom til å fungere. Hentet bilen i dag, og kjørte litt, og selvfølgelig dukker det opp " check coolant level" på CC'en, så bilen lekker like mye. :(. De klarte også å ødlegge wiren som man åpner panseret med, de beklagde selvfølgelig, men nekter å betale fordi "dette kom til å skje uansett". OGSÅ.. ba jeg de om å ta 4-hjuls kontroll og skifte bærearms foringer bak.. noe som de hadde "glemt"..

Har jeg egentlig rett på pengene tilbake ? eller må jeg bare se på de som tapt ?

Men det som er det kjipeste med det hele er at jeg skal på ferie med bilen om 2 uker ca.. Og at det er veldig vansklig å finne ett verksted her i Bergen som har ledig time før fellesferien, Noen som vet om noen som har ledig?, eller har lyst til å tjene en liten slant? ;) så er det bare å skrike ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det faktisk ikke bare er føleren som er ødelagt? På min E36 328i kom den samme meldingen opp på CC i ny og ne, og det hjalp ikke å fylle på kjølevæske. Noen dager var meldingen der og andre dager ikke...

Går bilen din varm eller er det slik at den bare mister litt vann for så å holde seg på et stabilt nivå som kanskje er litt lavt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke verksted er det snakk om? Kjekt å vite hvem man evt. skal holde seg unna.

Kjenner et par mekanikere som kanskje kan være interessert i å tjene en ekstra slant.

Er snakk om Ulset auto, ligger i åsane, nyborg. Jeg er veldig interesert, for ellers går ferien til helvete :( . noe som blir kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...