Spinx Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Hei lurte om noen viste hva jeg må ta av og om det holder og bytte pærer. Jeg har da orange lys i speedometeret men begynner og bli så lei av det så lurte litt på blått lys i stedenfor. Noen som har gjort dette før eller vet om det er mye stress?
BreitBau Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Det går ikke.. Fordi: Pleksiglasset bak skivene dine er Oransje.. Ikke lyset som skaper det oransje lyset.. Vil du ha annen farge? Bytt til plasmaskiver.. Feks http://www.Innoparts.no?
Superbeetle Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Men du må jo da bytte lys i hele dasjbordet, i lysbryterne, i askebegeret, i hanskerommet, i brytere for setevarme, act og så videre...
BreitBau Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Smal sak.. Kjøper pærer som ser ut som normale men som er innsats med led pærer.. Anbefaler IKKE å bytte interiørbelysningen til blå, men beholde den hvit. Helst kjøpe "Xenon-look" pærer til disse. Når det gjelder bytte av lys i bryterne er det en smal sak om du har tatt i en loddebolt før. Kjøp 12V dioder på dioder.no og kjør på..
///Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 eller lavære, og kjøp deg bil med større motor, så du heller ser på veien enn instrumentene
Spinx Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt plasmaskiver da?
BreitBau Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Skrev jo hvor du fikk kjøpt.. http://WWW.INNOPARTS.NO
Dirty Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 eller lavære, og kjøp deg bil med større motor, så du heller ser på veien enn instrumentene hva hadde med med problemet hans å gjøre
///Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 og hva har ditt inlegg med problemet hans å gjøre?
Spinx Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Skrevet Juni 27, 2008 Hehe mysild elsker og mobbe meg? Sorry fikk det ikke med meg teddy :S
BreitBau Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Går bra det da.. skrev det med stor skrift så du skulle få det med deg nå.. Anbefaler skivene.. Meget! pene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå