Gå til innhold

Verksteder som sliper topper


pannekake
 Share

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter ett verksted i oslo for å få trykk testet og slipt toppen til en 89mod 535. Er en smule haste sak, så jo fler verksteder jeg har på lista jo større sjans er det for at jeg kan få det gjort imorgen. Bilen står godt plantet på plenen til en kamerats huseier med en motor i tusen deler. Kan jo forsåvidt skjønne at det er mindre populært,m så hurtig skruing på meg og innkjop av en kasse øl til huseieren :) Vet så lang i oslo om motorteknikk oslos sylinder service og ski motorverksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at stenshagen bil lillestrøm eller oslo har det gamle utstyre for å trykkteste .regner med det er det du mener da disse toppene ofte sprakk fra vannkanal opp til kamlagringen.Sliping av topp kan Nissan verkstedet i lillestrøm muligens gjøre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endte med å sende den til ski motorverksted. virket som en trivelig gjeng. Glemte selvølgelig å ta med dekselet til fronten av toppen, og da jeg kom tilbake var toppen allerede vasket og klar til å testes og slipes. han regnet med at jeg skulle få den tilbake på mandagen eller tirsdag. Og da begynner morroa med å sette alt sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...