Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Schmiedmann har disse EVO II speilene.. er de tøffe på e46?? Noen som har disse?

De kan også leveres med LED i underkant som lyser på bakken i takt med coupélyset.. Hvordan er dette koblet? Plug and play?

Kan egentlig ikke se grunnen til at BMW skal legge coupelysstyring i speilkontaktene originalt når det ikke er det lyset på bmw speil..

image_22430_big.jpg

Kjøpte M3 replica speil fra GS bildeler og når jeg i dag fikk de så prøvemonterte jeg de og det kan jeg med sikkerhet si at IKKE er m3 kopi speil.. for de var myye større og de var ikke pene på bilen.. de var jo like store om ikke større enn de originale dumbospeilene som er originalt....

Schmiedmann har også M3 replica speil og de så slankere ut.. mer som original m3..

image_15466_big.jpg

Skrevet

Se her ja!! her kan dere se forskjellen!!

Øverst en ikke m3 med originale M3 speil.

Den under har de samme replica speilene som jeg fikk fra GS nå.. De er IKKE pene!! :S

Er det ikke mulig å få replica som er 100% like originale m3 speil?

cropped22ds.jpg

1967848919_f397c0548d_b.jpg

Skrevet

Her er et par bilder fra prøvemonteringen...

Som dere ser så er jo speilene like store, om ikke større en de originale.. Og i tillegg peker de "oppover".

Jeg synes ikke de så bra ut i det hele tatt.. Og de returneres til GS.. bare synd originale M3 speil er så sinnsykt mye dyrere :(

bil2.jpg

bil1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...