ajsandberg Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Heisann, jeg skal flytte sørover, fra Harstad til Molde i løpet av juli, og jeg lurer på hvordan det er med bilmiljøet der nede? Her er det relativt dødt og kjedelig, så det hadde jo vært kult hvis det er litt liv der nede Er spent.. Skal flytte nedover med dama, og når man ikke har kjentfolk der nede er jo bil en ypperlig måte å stifte nye bekjentskaper på Må prøve å finne meg noe arbeid også.. Noen som har noen tips der og kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvis du søker i forumet ett par måneder bakover, tror jeg det har vært minst én, kanskje to tråder startet av BMW-entusiaster som planlegger å flytte til Molderegionen. Og selv om disse trådene ikke nødvendigvis svarer på spørsmålet ditt - akkurat som dette innlegget - beviser det noe jeg har hatt en mistanke om lenge: Det ser ut som om BMW-entusiaster føler en naturlig dragning mot Molde-området. (Og jada, jeg føler den dragningen selv. ) Dessuten synes jeg alltid når jeg kikker på annonser på finn.no at nesten alle de gromme eldre BMWene befinner seg i Møre og Romsdal. Det må jo være en grunn til at de havner der. Må nok finnes et bilmiljø der, ja. Kanskje dere som bor i Moldeområdet får tre støttende til igjen og fortelle hvordan en innvandrer kan bli tatt opp i klanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Skal ikke påstå at jeg er inne i noe spesielt bilmiljø her, men å komme til Molde med åpent sinn (du er jo nordlending, så antar at du har det ) og interesse for bmw, ja da tror jeg ikke du skal holde på lenge før du har møtt rigelig med likesinnede. For det er riktig som barockengelen sier her, det er mye grom gammel bmw i Molde og omegn. Angående arbeid så kan det sikkert være en fordel om du opplyser hva du jobber med om du vil ha tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå