Caamilla Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 skal se om jeg får tatt noen nyebilder senere om været holder seg Skal også på streetmeet som Ørsta/Volda arrangerer idag, hente litt inspirasjon
Caamilla Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 fine bil Camilla! ska vel snart hente skilta? Takker og bukker! Ja, hente skilt på tirsdag, gleda mej som en ooonge
Spinx Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Det eneste jeg ville bytta var øyelokka. Byttet til den lange typen som går over blink eller bare tatt de av:P
Caamilla Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Det eneste jeg ville bytta var øyelokka. Byttet til den lange typen som går over blink eller bare tatt de av:P Jepp, står på innkjøpslisten!
BreitBau Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Kult med jenter som også tar vare på Bmwer Syns du har fått deg ett meget pent eksemplar som jeg unner deg alle gode opplevelser med *Krysse fingra*. Kan jeg få spørre om du er en habil mekaniker også? Jenter som skrur er skikkelig SKIKKELIG kult..
Caamilla Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Kult med jenter som også tar vare på Bmwer Syns du har fått deg ett meget pent eksemplar som jeg unner deg alle gode opplevelser med *Krysse fingra*.Kan jeg få spørre om du er en habil mekaniker også? Jenter som skrur er skikkelig SKIKKELIG kult.. Jotakk for det! får skilt tirsdagen, gleder meg som en unge!! blir meget kjekt og uvandt å få kjøre bilen hver dag Tja, kan ikke så mye ennå, men er jo interessert å prøver å følge med å lære så mye jeg bare kan Syns det er utrolig gøy å bare dille med bilen å gjøre ting jeg klarer selv
Caamilla Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Då var skilta på bilen? Tenkte ikke over det i sta Hoho, yes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå