///Magnus Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Vil bare benytte anledningen til (igjen) å skryte litt av Bilsalongen, BMW-forhandler i Skien. Oppdaget igår at et plastdeksel midt under bilen hadde løsnet i forkant, og dette måtte jo selvsagt på plass igjen. Tenkte det sikkert manglet noen klips/skruer, så da var det likegreit å få et verksted med deler og skikkelig løftutstyr ta seg av det. Ringte Bilsalongen imorges og spurte om dem hadde noen ledige minutter til å se på det. Fikk beskjed om å bare komme innom så fort som mulig, så skulle de få festet eller fjernet det. Det var bare noen klips/skruer som hadde løsnet, og en hyggelig mekaniker fikk det på plass igjen. Ville gjerne betale for meg, men neida, trengte ikke å betale noe! Poenget er at jeg får et meget godt inntrykk av denne bedriften hver gang jeg har kontakt med dem. På telefon, salgsavdelingen og verksted. Hyggelige, serviceinnstilte og ikke minst interesserte folk. Det er ikke tvil om hvor jeg går om jeg skal handle bil fra forhandler i fremtiden. Supert! PS: Var innom Autostradas nye lokaler også. Flotte lokaler og veldig hyggelige folk der også. Ser ut til at Grenland er et godt område for bilinteresserte! Denne stod på Autostrada... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13726334&sid=xz5cbaMNoMT192091&WT.svl=Bilde
hagenisse Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 Godt å høre, men interessant å vite om dette gjelder folk uten M-bil (og dermed kanskje ikke like interessante kunder) også. Den Porschen overgår alt fra BMW!
Sandersen Skrevet Juni 27, 2008 Skrevet Juni 27, 2008 sinnsykt stort bmw miljø i grenland faktisk, samt bilmiljø generelt.. ta deg en tur til skien sentrum en torsdag-søn på kveldstider. Da ser man mange flotte biler. B.la Baklie sin e30 og Ståles e30
///Magnus Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 Ja, vet det er mye bilinteresse der - særlig BMW. Ser som oftes en god del biler som ikke er helt standard når jeg er der nede. Nå faller disse gamle glorifiserte E30ne noe utenfor mitt hovedinteressefelt, men ser poenget ditt. @hagenisse: Ja, jeg tror faktisk de yter den samme servicen til ikke M-bileiere også. Nå skal det sies at bilen min faktisk også ble kjøpt ny der. Men min far fikk meget god service da han var der og lurte på å bytte inn GTIen sin i en E92. Nå er det jo sikkert mange som sitter og tenker at; ja hva så - skulle jo bare mange om man ikke fikk god service når man har tenkt til å kjøpe en bil, men nå er det jo sånn at jeg opplever service og interesse som en stor mangel hos majoriteten av bilforhandlere. Desverre...
hagenisse Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Vil du oppleve det motsatte er det bare å ta en tur til Bertel O. Steen på Rud. Eller hvilken som helst bertel egentlig..
hagenisse Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Den overgår kanskje ikke rompa di, men alt fra BMW tar den lett. Hvorfor bruker du ikke quote-funksjonen? Da unngår du til og med skrivefeil av bilmerket.
///Magnus Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 "den porchen overgår alt fra BMW" MY ASS Hva i all verden fra BMW er det som ikke denne bilen overgår? Og da snakker vi råhet, ikke plass og komfort selvfølgelig. Det her er jo en racerbil rett fra fabrikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå