maurtin Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 youghurt, ost, melk, biff, koteletter, juleribbe, alle mulige melkeprodukt/kjøttprodukt. Ikke mye mat du kan lage uten slike ingredienser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Råne er jo gøy Problemer er å løs-rive seg fra pcen og komme seg ut i bilen har jeg funnet ut. Mye mer gøy å sitte på bimmers å diskutere shit om bilene enn og kjøre Kjedelig bil kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Må henge meg på o.t'en her. Selv liker jeg å omtale meg selv som gårdbruker. Tar meg ikke nær av å bli kalt bonde siden folk som bruker det uttrykket ikke vet hva de snakker om, men bare bruker det som et uttrykk. Som alle folk er også bønder forskjellige, noen er ultraharry mens andre er like "moderne" som de på Grunerløkka tror de er(har bodd der selv). Skal man være en flink gårdbruker må man ha litt i topplokket også, det er et mildt sagt allsidig yrke som krever at man kan litt av det meste. Derfor er også gårdbrukere veldig ettertraktet innen annen industri, samtidig som de er vant til å jobbe hardt og stå opp om morran. Skal nevnes at unger som vokser opp på gård stort sett har langt bedre helse enn andre pga at de er vant til alle slags bakterier fra de var født. Kan også nevne at landets gårdbrukere sysselsetter omkring 25% av industrien her til lands. Men ellers er det vel ikke noe nytt at ungdom kjører fort, det har de/vi gjort i alle de år og vil fortsette med det. Jeg tipper det bare blir verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå