knut_olestad Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Må innrømme at det var endel jeg reagerte på her og. 1 eldre eier, stygg front, slitte seter, ratt, lyktene, girkula samt at det ser ut som dekslene for vindusheisene mangler. Og hvorfor er girkassa bytta? noe som absolutt ikke stemmer her. Har en følelse av at denne er godt brukt (les hardkjørt).
Sandersen Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 si meg enig i knut her, den hadde liggi høyere i pris vist den hadde vært tatt bra vare på!
Remi320d Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 ja bilen er ikke akk strøken som han selv sier i annonsen, virket desp på å selge også, "bare å komme med cash så er den din!!!" men jeg dropper denne... håper det er noen her inne på bimmers som har en fin e30 jeg kan ta over
tikkakjell Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 dette virket litt muffens, hadde den vore strøken som de står hadde de vore eit sjeldent kupp
Hoem Skrevet Juli 14, 2008 Skrevet Juli 14, 2008 Visste ikke at det var orginalt med hvite instrumentskiver på M-tech
Remi320d Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 denne selgeren skjønner visst ikke hva orginal er, eller hva ordet betyr...
Ørjan^^ Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Denne bilen ser ikke mye bra ut, mye steinsprang osv. Har ikke sett bilen, men utifra bildene så ser det ikke lovende ut. Det er jo ikke en orginal m-tech2 engang. Ser det på blant annet Lyst taktrekk, og ikke leselampe i innvendig speil.
Remi320d Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 løgn er ikke det lureste å drive med når det gjelder sånne type biler de som først vil ha sånne, har som oftest litt peil >_
Ørjan^^ Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 stemmer=) Har letet etter et fint eksemplar lenge selv, men det er ikke mange i tyskland heller:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå