Gå til innhold

Sotespray på chrome?

jDG
 Share

Anbefalte innlegg

Vil ikke sitte noe serlig desverre, siden krom er steinhardt, så om man skal lakke på krom er det samme lakkoppbygging som bart metall, må ha på en syre/etse grunning først, så en 2k heft grunning å så farge, da kan man legge en krom lakk å så en transparang soting utpå ;D

Meen skader jo ikke å prøve seg litt frem med spray boks soting på små ting, er jo ikke værre enn og vaske av med tynner, krom tåler det aller aller meste så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! :D

Grunnen til at jeg spør er at jeg så i en eller annen tråd her, en som hadde lakket over nyrene sine, og de fikk en mye mørkere og mer stilfull look..

Har mørkegrønn bil, og vet ikke helt om shaddowline vil passe bilen min, så jeg tenkte jeg heller kunne prøve å sote listene og nyrene, og se hvordan det ble..

Vet at chrome har en veldig hard og glatt overflate, og det er derfor jeg vil prøve å sote dem fordi sotesprayen er veldig seig og vil kanskje sitte bedre enn vanlig lakk. Dessuten vil jeg bare at de skal få en litt mørkere look, og ikke bli svarte..

Og om det sitter, så kan jeg kanskje ha på et strøk med klarlakk for at det skal holde seg?

Skal kjøpe sotespray i morgen å prøve, så får vi se om det funker.. Kan vel forsåvidt bare vaske det av om det blir dårlig ja.. Hehe!

Kan legge ut noen bilder av resultatet om det blir bra.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...