///MoePower Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Hvis alle sammen kunne tenke seg å legge ut et par bilder av bilen sin i denne tråden, samt en link som fører til en eventuell bilde/prosjekt tråd omhandlende bilen på bildet hadde det vært fint. Grunnen til dette er for at man skal slippe å måtte trykke seg innom hver enkelt tråd for å finne ut at den kanskje ikke var så interessant likevel nå som bimmers er litt tregt. Man skal kunne bla seg gjennom bildene i denne tråden til man finner en bil man syns ser interessant ut og enkelt klikke seg inn på tråden omhandlende bilen man ser på bildet.
///Mysild Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 du glemte bilde! jeg klarer ikke å velge et bilde... men linken står i signaturen min... og all ære til ad|os som har tatt dette mange bilder i tråden min...
Tommy Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Her er min BMW E36 M3GT #133. Link til min thread i signaturen
Superbeetle Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Her er bilen min... Tråden ligger i signaturen:)
BreitBau Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Prosjekttråden er jo under.. Den er VELDIG bildetung da den følger en oppbygging av bilen på omtrent alle punkter.
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Link er i signaturen min.. E30'n er ikke noe å se på enda tror jeg..
OleEven Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Her er min, Ikke John Deer`n! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=64712&start=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå