Oderschvank Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 flott bil, denne som sto utfor bavaria dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Er det mulig? Hvilket selskap bruker du? Jeg bruker gjensidige og har 70% bonus.. Har satt inn gjenfining system så da blir det 8-9 tusen vis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 flott bil, denne som sto utfor bavaria dette? Stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Hos gjensidige betalter jeg 12000kr for full kasko på min M5, 4000kr for delkasko.Har da 70% bonus. Men fin E34 Syns du skulle fått deg noen nye felger eneste *host* Har noen fine 18" BBS RX tilsalgs. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83914 Det der får ikke jeg til og stemme Er du over 40år eller? Jeg har 60% bor øde og har i gjensidige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Grattis Er Sølvskjørtene standard på 3.6l og eller kunn på 3.8? er i utgangspunktet sølv lakket nederst på alle m5. men hvis du ville så kunne du få det i bilens farge.dette gjelder helt fra de første m5 til slutten. en fin side hvis dere lurer på noe om e34 m5 http://www.e34m5.se der står det meste om alle versjoner som er laget av e34 m5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 ser bra ut dette her! har du gjort noe med felgene? så noe "irra" ut når den stod på bavaria.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 ser bra ut dette her! har du gjort noe med felgene? så noe "irra" ut når den stod på bavaria.. Takk for det Pussa di ned og polerte di opp igjen Mye jobb,mn det var verdt hvert eneste sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 hehe good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hos gjensidige betalter jeg 12000kr for full kasko på min M5, 4000kr for delkasko.Har da 70% bonus. Men fin E34 Syns du skulle fått deg noen nye felger eneste *host* Har noen fine 18" BBS RX tilsalgs. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83914 Det der får ikke jeg til og stemme Er du over 40år eller? Jeg har 60% bor øde og har i gjensidige.. hehe, langt der i fra.. er 27 Det er prisen jeg fikk av gjensidige, skulle tro den var lik landet over. Har garasje,alarm & 70%, d hjelper jo litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå